نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی:

خوزستان در حوزه زیرساختی دچار عقب ماندگی است

یوسفی با اشاره به عقب افتادگی استان خوزستان در حوزه زیرساختی گفت: باید دست به دست هم دهیم و مشکلات را رفع کنیم.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: زمانیکه پروژه عمرانی آغاز می‌شود، پیمانکاران همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با وجود شرایط نابسامان اقتصادی و نوسانات بازار، در موعد مقرر پروژه‌های در دست اقدام را تحویل دهند.

او ضمن تشکر از پیمانکار پروژه آبرسانی به روستا‌های بامدژ اهواز افزود: خوزستان در حوزه زیرساختی از سنوات گذشته و به دلایل مختلف دچار عقب ماندگی است و همه تلاش ما رفع معضلات و مشکلات مردم است.

یوسفی اظهار داشت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم در مجلس شورای اسلامی، در ۳ ماه گذشته سعی کردیم صدای مردم و عقب ماندگی استان خوزستان در زمینه زیرساخت‌های عمرانی را به گوش مسئولان کشوری و رئیس مجلس برسانیم. زمانیکه در مجلس سخن از وضعیت آب در مجلس شد، بسیاری از حاضرین در صحن مجلس باور نمی‌کردند این استان آب مازاد بر نیاز ندارد که به سایر استان‌ها بدهد.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی به مشکلات مربوط به آب، آب و فاضلاب و جاده‌های دسترسی اشاره و بیان کرد: سیلابی که پارسال خوزستان را فرا گرفت، علاوه بر اینکه خسارت‌های زیادی که بر استان تحمیل کرد، منافعی از جمله تخصیص بخشی از اعتبارات را به دنبال داشت و توانستیم مشکلات روستایی را تا حدودی برطرف کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.