با شیوع کرونا ویروس کادر درمان با اقتدار در صحنه مانده‌اند

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: پس از شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور کادر درمان با اقتدار در بطن ماجرا با اقتدار و شجاعت مانده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه با همراهی حجت‌ الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی امام جمعه دزفول و دیگر مسئولان شهرستان با خانواده‌های شهدای مدافع سلامت، شهید عبدالمهدی شادور و سعید عباسی دیدار نمودند.

علی فرهمندپور گفت: زحمات این شهدا قطعا اجر اخروی دارد، در روزگاری که خیلی‌ها صحنه را ترک کردند اما کادر درمان و‌ افرادی همچون شهید شادور و‌ عباسی در بطن ماجرا با اقتدار و شجاعت ماندند.

او  افزود: شهادت نهایت فیضی است که یک شهید از آن بهره‌مند می‌شود چراکه کشته شدنی آگاهانه و با علم و بصیرت است که شهدای مدافع سلامت دزفول کسانی بودند که از میان تمام کادر درمان شهرستان برای این فیض و‌فضیلت انتخاب شدند.

فرهمندپور تصریح کرد: کسانی که در دوران جنگ ماندند و‌جنگیدند امروز مدالی بنام رزمنده، بر گردن دارند مانند رزمندگان دفاع مقدس، حریم حرم و مدافع سلامت اما کسانی که در ایام جنگ فرار کردند تا ابد ننگ این ترس و فرار بر گردنشان باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار