رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

دانشگاه علوم پزشکی اختیار و قدرت اجرایی، ممنوعیت تردد‌ها را ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: اختیار این مجموعه در ستاد استانی مقابله با کرونا در اعمال محدودیت و تعطیلی‌ها به صورت موردی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اختیار این مجموعه در ستاد استانی مقابله با کرونا در اعمال محدودیت و تعطیلی‌ها به صورت موردی است اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اختیار و قدرت اجرایی ممنوعیت تردد‌ها را ندارد.

او افزود: اگر دانشگاه تشخیص بدهد که مرکز ارائه دهنده خدمات موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در مرحله اول ارشادی و با تذکر برخورد و در صورت اصرار به عدم توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تکرار تخلف، اقدام به تعطیلی مراکز و صنوف متخلف می‌نماید.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی در صدد هماهنگی با برخی ارگان‌های قضایی، انتظامی و نظامی و برنامه ریزی برای اعمال محدودیت‌های جدی‌تر برای اواخر هفته جاری و هفته پیش رو است.

او ادامه داد: بیماری کرونا علائم متعددی دارد که ممکن است در برخی از مبتلایان با بروز یک تا دو علامت و در برخی از آن ها، علائم به شدت و متعدد بروز می‌کند.

شیرانی گفت: از دست ندادن حس بویایی و چشایی به معنای عدم ابتلا به بیماری کرونا نیست.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.