آتش سوزی در مجتمع پزشکی کیمیا در شیراز/حریق مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز از آتش سوزی در مجتمع پزشکی کیمیا در شیراز خبر داد.

قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به آتش سوزی در مجتمع پزشکی کیمیا در شیراز، اظهار کرد: این آتش سوزی در بلوار زند نبش خیابان صورتگر و در مجتمع ۶ طبقه پزشکی کیمیا به وقوع پیوست.

او با بیان اینکه طبقه چهارم این مجتمع دچار آتش سوزی شده است، ادامه داد: آتش سوزی تحت کنترل است و از ایستگاه‌های ۲، ۱۲ و یک به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه این آتش سوزی در ساعت ۹ و ۲۱ دقیقه صبح امروز به آتش نشانی اعلام شد، افزود: در این مجتمع دود بسیاری مشاهده می‌شد و این دود به طبقات بالاتر نیز سرایت کرده بود.

قانع تصریح کرد: آتش نشانان با حضور در محل اقدام به انتقال افرادی که در طبقات بودند، کرده و یکی از شهروندان گرفتار شده در طبقه چهارم را نجات دادند.

او با بیان اینکه آتش به طور کامل اطفا شد، اضافه کرد: هیچ شهروندی در این حادثه دچار مصدومیت نشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: با همت آتش نشانان آتش سوزی به دیگر طبقات و واحد‌ها سرایت نکرد.

برخی شاهدان مدعی بودند که آتش‌سوزی عمدی بوده و یکی از مراجعان به آن مطب، اقدام به آتش سوزی کرده است، اما مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز، اظهار نظر در این مورد را به انجام بررسی‌های دقیق کارشناسی موکول کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۵۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
دستش درست
آخرین اخبار