استاندار خوزستان خبر داد؛

اعمال مجدد محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونا در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: تمامی مقررات ویژه وضعیت قرمز ناشی از ویروس کرونا همانند گذشته بر خوزستان اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: شیب بیماری کرونا در یک تا ۲ هفته گذشته افزایشی شده و این درحالی است که در یک تا ۲ ماه گذشته تقریبا این وضعیت مهار شده بود.

او با بیان این که این افزایش شیب ملایم است بیان داشت: اگر مردم همانند قبل برای مهار کرونا همراهی کنند می‌توانیم خیلی سریع شرایط را کنترل کنیم و در حال حاضر تعداد فوتی‌ها و بستری‌ها افزایش یافته است و ضرورت دارد با جدیت  این وضعیت را کنترل کنیم و باید مقررات شرایط قرمز در استان اعمال شود و هیچکس حق تخطی از آن را ندارد.

شریعتی افزود: اگر نیاز به تعطیلی در صنوف مختلف باشد پس از بررسی به وزارت کشور و ستاد ملی کرونا گزارش می‌شود و در این باره تصمیم نهایی گرفته می‌شود و با وجود عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین (ع)، اما بنا بر شرایط موجود مراسم اربعین حسینی در استان نداریم و علاوه بر آن مراسم راهپیمایی قدمگاه‌های امام رضا (ع) که هرساله در بهبهان نیز برگزار می‌شود منتفی است.

استاندار خوزستان  ادامه داد: هیچگونه تجمعی در سطح استان اعم از ترحیم، عروسی  نباید شکل بگیرد و زیارت اهل قبور به صورت کنترل شده باشد.  

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.