ناظم الشریعه:

همه تیم‌ها در آسیا رقیب ما هستند/ پیشنهادی برای جایگزینی هاشم زاده مطرح نشده است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فشردگی برنامه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا کار سختی برای تکرار عنوان قهرمانی در این رقابت ها داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ دسته دو فوتسال کشور در بندرعباس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا در حالی به میزبانی کشور کویت برگزار خواهد شد که شرایط آن کشور هم سخت است و باید تیم‌ها ۱۴ روز قرنطینه شوند.

ناظم الشریعه افزود: باید قبول کنیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا و فشردگی برنامه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا کار سختی برای تکرار عنوان قهرمانی در این رقابت ها داریم.

او گفت: برخلاف سال‌های گذشته که تنها ژاپن رقیب ما بود اکنون تمامی تیم‌ها با برگزاری تمرین‌های منظم و هزینه‌های زیاد به رقیب ما تبدیل شده اند.

ناظم الشریعه با اشاره به اینکه بنده و همکارانم به دلیل مشکلات موجود در فدراسیون فوتبال ناراحت هستیم، گفت: همکارانم با همین حقوق تیم ملی زندگی می‌کنند و اکنون دو سالی است که دستمزدهایشان را دریافت نکرده اند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: یکی از مهم‌ترین علل جدایی هاشم زاده که طی این سال‌ها زحمات زیادی در کادر فنی تیم ملی کشیده همین مشکلات مالی بوده و بنده تمامی تلاش خود را برای ماندن او انجام دادم، اما منجر به نتیجه نشد.

محمد ناظم الشریعه با اشاره به اینکه پس از جدایی هاشم زاده پیشنهادی از سوی فدراسیون برای جایگزینی او مطرح نشده است، گفت: صانعی در تیم ملی امید است و بحثی برای حضورش در تیم ملی بزرگسالان مطرح نشده است.

او گفت: تیم ملی فوتسال روز‌های ۱۶ و ۱۷ مهر در دو بازی دوستانه به مصاف تیم ازبکستان می‌رود.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال نیز گفت: گرچه شرایط سخت است، اما برگزاری مسابقات لیگ برتر می تواند برای تیم ملی مفید باشد.

ناظم الشریعه افزود: چهار هفته پس از آغاز  مسابقات لیگ برتر، اردو‌های تیم ملی برگزار می شود و برای کسب موفقیت در مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا راهی کشور کویت خواهیم شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.