توزیع پنج هزار ماسک بین خانواده‌های بی بضاعت بروجرد

رییس کمیته اموربانوان فرمانداری بروجرد گفت: در راستای ارتقا بهداشت فردی و سطح سلامت خانواده‌های بی بضاعت بیش از پنج هزار عدد ماسک بین جامعه هدف در شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  اعظم همتی اظهار داشت: در راستای حمایت از خانواده‌های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا که توسط بانوان سرپرست خانوار اداره می‌شوند این کمیته اقدام به توزیع ۶۰۰بسته کمک مومنانه نموده است.

او تصریح کرد: در اثر شیوع بیماری کرونا بسیاری از زنان سرپرست خانوار در رستوران‌ها و یا منازل مردم کار می‌کردند که هم اکنون بیکار شده و این مشکل زندگی روزمره این افراد را سخت کرده است.

همتی بیان کرد: کمیته اموربانوان تلاش دارد با شناسایی این افراد در راستای حمایت‌های مادی و معنوی ان‌ها اقدام نماید و تاکنون حدود ۵۰۰ خانواده آسیب دیده شناسایی شده است.

رییس کمیته اموربانوان بروجرد اضافه کرد: بسیاری از این خانواده‌ها دارای دانش اموزی بوده که به دلیل عدم داشتن گوشی هوشمند و حتی تلویزیون از برنامه‌های آموزشی و شبکه شاد محروم بوده که این کمیته تاکنون اقدام به خرید سه دستگاه موبایل و تبلت و چنددستگاه تلویزیون برای این بانوان سرپرست خانوار نموده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار