فرماندار دهلران خبر داد;

احداث ۱۰ پروژه ورزشی در دهلران

عسگری گفت: ۱۰ پروژه ورزشی در شهرستان دهلران در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عسگری فرماندار دهلران در دیدار با علی شائی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به ۱۰ پروژه ورزشی در دست اقدام در شهرستان دهلران، گفت: برای این پروژه‌ها حدود ۷۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

او اولویت دولت را تکمیل پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی ذکر کرد و ادامه داد: تکمیل زمین‌های چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی روستایی بردی و وحدت از ضروریات است.

او با اشاره به استعداد‌های ورزشی دهلران در همه رشته‌ها افزود: توجه به وسایل سرمایشی و گرمایشی و تعمیر و تجهیز امکان ورزشی به صورت ویژه باید مد نظر باشد.

مظفر علی شائی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این یدار، از تکمیل ۱۸ پروژه نیمه تمام استان ایلام تا پایان امسال خبر داد و گفت: هدف گذاری بودجه، تکمیل ۱۸ پروژه نیمه تمام استان ایلام تا پایان امسال است که این پروژه‌ها از پیشرفت بالای ۷۰ درصد برخوردار هستند و برای تکمیل این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

او از بهره برداری ۳۲ خانه ورزش روستایی در استان خبرداد و افزود: پیش بینی ما بهره برداری از ۱۰۰ خانه ورزش روستایی تا پایان سال است و برای هر خانه ورزش روستایی ۱۰۰ میلیون ریال هزینه می‌شود.

شیخ محمدی مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران نیز گزارشی از اقدامات ۶ ماهه اول امسال ارائه کرد و افزود: سالن ورزشی روستای بردی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند تسریع در عملیات اجرایی برای بهره برداری می‌باشد.

او بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی زمین چمن‌های مصنوعی در شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: تا کنون سه خانه ورزش روستایی در شهرستان بهره برداری شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.