۶ میلیارد تومان برای ارتقاء سرعت اینترنت در بشرویه هزینه شد

فرماندار بشرویه گفت: تاکنون برای ارتقاء سرعت اینترنت و نصب سایت‌های ارتباطی در این شهرستان ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شفیعی فرماندار بشرویه گفت: از محل مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی، اینترنت روستا‌های بشرویه ارتقاء سرعت یافت و سایت نسل چهارم همراه اول در روستای فتح‌آباد شهرستان بشرویه راه اندازی شد.

او افزود: با توجه به وجود کرونا و برگزاری کلاس‌های مجازی از طریق شبکه شاد، ارتقای اینترنت در روستا‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: روستای فتح‌آباد شهرستان بشرویه از محل اعتبارات طرح USO (خدمات عمومی اجباری) به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

 او افزود: سایت نصب شده این روستا که با فناوری نسل دوم همراه راه‌اندازی شده بود در برنامه ارتقاء قرار گرفت و با نصب تجهیزات نسل چهارم همراه، هفته گذشته فناوری این سایت به نسل چهارم ارتقا یافت.


بیشتر بخوانید


بهی گفت: با برقراری پوشش نسل چهارم همراه در این روستا، علاوه بر دیگر کاربرد‌های شبکه ملی اطلاعات، امکان استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان از آموزش مجازی با کیفیت بالا فراهم شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی اعتبار هزینه شده برای برقراری نسل چهارم همراه در این روستا را ۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با اجرای برنامه‌های ارتباطی تا پایان امسال ۲۰ روستای دیگر شهرستان بشرویه نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار