اهدای یک هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند کارون

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از اهدای یک هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند ساکن در روستا‌های مجاور این شرکت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا مفیدی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون گفت: با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، یک هزار بسته لوازم التحریر ایرانی تهیه و با همکاری گرو‌های بسیج جهادی در بین دانش آموزان نیازمند روستا‌های اطراف تاسیسات این شرکت در بخش‌های مرکزی، اسماعیلیه، غیزانیه، عین دو و شهرستان کارون توزیع شد.

او با بیان اینکه این اقدام با هماهنگی بخشداران و دهیاران مناطق مذکور و همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کارون صورت گرفته، افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون سال‌های گذشته نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی اقدام به توزیع بسته‌های نوشت افزار در بین دانش آموزان روستا‌های اطراف تاسیسات کرده است.

مفیدی با بیان اینکه این شرکت در کنار رسالت خطیر تولید نفت و گاز، همواره به مسئولیت‌های اجتماعی خود درخصوص جامعه پیرامونی شهری و روستایی همجوار تاسیسات اهتمام لازم را داشته، ادامه داد: کمک به توسعه فضا‌های آموزشی و مشارکت در ارتقای زیرساخت‌های مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی نظیر؛ ساخت و بهسازی ۱۰ باب مدرسه مشتمل بر ۳۲ کلاس درس، احداث و مرمت مساجد و حسینیه‌های روستایی، توزیع آب شرب بهداشتی با تانکر و تعمیر و بازسازی بیش از ۲۰ باب منزل مسکونی خانواده‌های نیازمند در مناطق کم برخوردار شهری و روستایی بخشی از خدمات این شرکت به ساکنان شریف مجاور تاسیسات است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با تامین ۲۵درصد نفت خام کل کشور، بزرگترین شرکت بهره بردار تابع مناطق نفت خیز جنوب است که راهبری و تولید صیانتی نفت، گاز و مایعات گازی را از میادین تحت سرپرستی برعهده دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.