قاسمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

محدودیت زمانی برای مبارزه با قاچاق کالا نداریم

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: اقدامات وزارت کشور در مبارزه با قاچاق محدودیت‌ زمانی ندارد، زیرا اقدامات ما مستمر است و به صورت برنامه‌ای مشخص انجام می‌شود.

حسین قاسمی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مقابله با قاچاق در کشور گفت: متولی اصلی رسیدگی به قاچاق در کشور ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، اما باتوجه به این که وزارت کشور عضو این ستاد بوده و از طرفی مبارزه با قاچاق وظیفه ذاتی این وزارتخانه می‌باشد؛ ما خدمات متعددی را برای جلوگیری از انجام انواع قاچاق انجام داده‌ایم.

قاسمی درباره انواع خدمات انجام شده برای مقابله با قاچاق گفت: وزارت کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، امنیتی و مسائل مرزی به مبارزه با قاچاق و ورود کالا‌های ممنوعه پرداخته است.

وی در ادامه بیان کرد: اقدامات وزارت کشور در مبارزه با قاچاق محدودیت‌زمانی ندارد، زیرا اقدامات ما مستمر است و به صورت  برنامه‌ای مشخص انجام می‌شود.

قاسمی افزود: اقدامات وزارت کشور در زمینه مبارزه با قاچاق در بخش‌های مختلف دارای شدت و ضعف بوده که این موضوع به دلیل مقدار اعتباری است که دولت در اختیار وزارت کشور قرار می‌دهد.

مدیرکل امور مرزی ادامه داد: برای مبارزه با قاچاق در حوزه مرز‌ها اقدامات عمرانی متعددی انجام داده‌ایم؛ همچنین در حوزه بهبود معیشت مردم مرزنشین هم اقدامات مختلفی صورت گرفته تا بتوانیم از یک طرف راه‌های ورودی غیرقانونی کالا و قاچاق را محدود و از طرفی معیشت مردم مرزنشین را تقویت کنیم.

قاسمی گفت: وزارت کشور دو موضوع بهبود معیشت مرزنشینان و اقدامات عمرانی را به صورت موازی با هم جلو برده است تا ورود کالای قاچاق به کشور را مدیریت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار