همزمان با روز آتش نشان صورت گرفت؛

توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی در حاشیه شهر مشهد

رئیس اداره آموزش سازمان آتش نشانی مشهد گفت: بسته‌های فرهنگی و آموزشی در حاشیه شهر توزیع و مسابقه نقاشی همزمان با روز آتش نشان ویژه کودکان حاشیه شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی رئیس اداره آموزش سازمان آتش نشانی مشهد گفت: اداره آموزش سازمان آتش‌نشانی مشهد، با هدف فرهنگ‌سازی ایمنی و آموزش به کودکان که آسیب پذیرترین قشر اجتماع می باشند، همزمان با هفته‌ی ایمنی و گرامیداشت روز آتش نشان، تیم‌های آموزش خود را به محلات حاشیه شهر اعزام تا ضمن تحویل بسته‌های فرهنگی، آموزش‌هایی را به صورت مختصر و به زبان کودکانه در اختیار کودکان حاشیه شهر قرار دهند.

او افزود: کودکان سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی هستند که گاهی به علت جسور بودن و عدم آگاهی، حوادث و آسیب‌های زیادی را ایجاد می‌کنند و متاسفانه این امر در حاشیه شهر به علت مشکلات مالی و ضعف‌های آموزشی به مراتب نمود بیشتری دارد.

رئیس اداره آموزش سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: در قالب این طرح ۲۰۰ بسته آموزشی و فرهنگی به کودکان حاشیه شهر مشهد تقدیم شد.
 
در حاشیه این طرح، مسابقه نقاشی روز آتش نشان نیز برگزار و مقرر شد کودکان حاشیه شهر با ارسال تصویر نقاشی خود به صفحه مجازی اداره آموزش سازمان آتش نشانی مشهد هدایایی را به نشانه تقدیر و سپاسگزاری دریافت کنند.

انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.