رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک:

آتش‌نشانی اراک خودرو با نردبان بلند ندارد

آقازیارتی گفت: در حال حاضر مشکل اساسی آتش‌نشانی شهر اراک نداشتن خودرو نردبان دار ۶۸ متری است.

آقازیارتی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در حاشیه بازدید استاندار مرکزی از آتش نشانی کوی قدس شهر اراک  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در حال حاضر مشکل اساسی آتش‌نشانی شهر اراک نداشتن خودرو نردبان دار ۶۸ متری است که به دلیل وارداتی بودن این محصول نمی‌توانیم این محصول را داشته باشیم.

آقازیارتی افزود: در حال حاضر سازمان آتش‌نشانی شهر اراک از امکانات خوبی برخوردار است و بعد از ۱۵ سال که سازمان آتش نشانی از لباس‌های خوبی برخوردار نبود لباس‌های مناسب با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای کارکنان تهیه شده است.

او اضافه کرد: بیشتر مشکلات خودرو‌های سبک و سنگین آتش نشانی‌ها در اراک برطرف شد و پل‌های مختلفی برای استفاده در سیلاب‌ها نیز تهیه شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک تصریح کرد: آتشنشانان این سازمان سالانه بیش از ۳ هزارو ۵۰۰ مورد عملیات اطفاء حریق، هزارو ۸۰۰ مورد عملیات حادثه و ۲ هزارو ۴۰۰ مورد خدمات انجام میدهدند.

او ادامه داد: امسال با جذب ۹۰ نفر نیروی جدید در آتش نشانی شهر اراک در مجموع ۲۶۰ نفر نیرو در آتش نشانی شهر اراک داریم.

به مناسبت هفتم مهر روز آتش‌نشانی استاندار مرکزی از یکی از پایگاه‌های آتش نشانی در کوی قدس اراک بازدید کرد و شاهد مانور عملیاتی این پایگاه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.