تمبر نکوداشت مادران شهید و بانوان شهیده قم رونمایی شد

آیین رونمایی از تمبر نکوداشت ۴ هزار و ۴۸۳ مادر شهید و ۱۷۱ بانوی شهیده استان قم در آخرین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، هم زمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور خانواده معظم شهدای قم ، از صبوری و استقامت مادران و همسران شهیدان محمد مهدی کازرونی، محمد شیخ شعاعی، مجتبی صالحی، علی دنیابین، هدایت الله اکبری و علی باقرزاده و از ۱۳ نفر از بانوان رزمنده تجلیل شد.

همچنین از کتاب قصه صبوری نوشته مادر شهید حسن صمصامی رونمایی شد.

در این کتاب ۸۸ صفحه‌ای، خاطرات زهرا صمصامی مادر شهید حسن صمصامی (از شور و حال بانوان رزمنده دفاع مقدس) به رشته تحریر در آمده است.

این مادر شهید در دوران پرشکوه دفاع مقدس بصورت افتخاری به عنوان پرستار در بیمارستان شهید رجایی اهواز به رزمندگان خدمت رسانی می‌کرده است.

تمبر نکوداشت مادران شهید و بانوان شهیده قم رونمایی شد

رونمایی از تمبر نکوداشت ۴ هزار و ۴۸۳ مادر شهید و ۱۷۱ بانوی شهیده استان قم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

سرمست استاندار قم  در این مراسم هفته دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای تبیین رشادت‌ها و از جان گذشتگی جوانان ایران اسلامی در آن دوران فراموش نشدنی توصیف کرد و گفت: امروز نیز با الگو گرفتن از منش شهدا و تقویت روحیه جهادی می‌توانیم از مشکلات اقتصادی و کرونا عبور کنیم.

حجت الاسلام لقمان پور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم، هرچه غنی‌تر شدن محتوای باغ موزه دفاع مقدس را نیازمند مشارکت بانوان دانست و گفت: بخش قابل توجهی از این موزه را در نظر داریم به خاطرات و آثار بانوان ، مادران شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس اختصاص دهیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.