رئیس پلیس راهور استان قم اعلام کرد؛

ارائه خدمات ترخیص خودرو در مراکز پلیس +۱۰ قم

رئیس پلیس راهور استان قم گفت:با توجه به شیوع کرونا خدمات ترخیص خودرو در مراکز پلیس +۱۰ استان قم ارائه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرهنگ غلامرضا صدفی ،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: با توجه به تدابیر ابلاغی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا امکان ترخیص خودرو‌های توقیفی از طریق دفاتر پلیس +۱۰ استان فراهم شده است.

او تصریح کرد: در این خدمت که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تسهیل در مراحل ترخیص خودرو انجام می شود، مالکان خودرو‌های فاقد شکایت سیستمی و دستور قضایی می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ استان نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: برای ترخیص خودرو، ارائه اصل مدارک، بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی، کارت ملی مالک و شناسنامه خودرو از سوی مالک الزامی است.

او افزود: پس از ثبت و تایید مدارک از سوی  پلیس +۱۰ صحت اطلاعات وارد شده از سوی ستاد ترخیص پلیس راهور بررسی می شود ، در صورت تایید ترخیص وسیله نقلیه مراتب به صورت پیامک به مالک اطلاع داده می‌شود و در صورت تایید نشدن از سوی  ستاد ترخیص پلیس راهور، مالک وسیله نقلیه باید به ستاد ترخیص پلیس راهور شهرستان مراجعه کند.

صدفی ادامه داد: این طرح در حال حاضر به صورت پایلوت و فقط در مرکز استان به اجرا در آمده و شامل شهرستان‌های تابعه نیست و پس از طی مراحل تکمیلی در شهرستان‌ها اجرا و اطلاع رسانی خواهد شد.

او افزود: واگذاری مراحل تکمیل پرونده ترخیص خودرو به مراکز پلیس+۱۰ مزایایی فراوانی دارد که از جمله می‌توان به کاهش رفت و آمد ،مراجعه  به نزدیکترین محل پلیس+۱۰  و حذف خدمات کاغذی و صرفه جویی در هزینه و زمان اشاره کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معاونت جانشین منصوب شد
۲۰:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
معاونت جانشین شهرستان پلیس راهنمایی رانندگی استان قم منصوب شد خدمت دو سال تمدید شد حتماً رسیدگی بشه با تشکر فرمانده انتظامی قم
آخرین اخبار