تیمداری وظیفه شهرداری نیست

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه تیمداری در رده قهرمانی جزو وظایف شهرداری نیست گفت: به جای صرف بودجه‌های میلیاردی برای تیمداری قهرمانی بهتر است این بودجه‌ها در ورزش‌های همگانی و ورزش محلات هزینه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،کریم صادق زاده سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز  در صحن شورای اسلامی کلانشهر تبریز سلامت شهروندان را یک اصل بسیار مهم در مدیریت شهری دانست و گفت: تمام نهاد‌ها باید موضوع ورزش و سلامت را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و شهرداری تبریز در این خصوص بسیار خوب عمل کرده است.

او با اشاره به ارائه خدمات ورزشی در مناطق کم درآمد توسط شهرداری تبریز افزود: در بیشتر مناطق تبریز فضا‌هایی برای ورزش و نشاط شهروندان توسط شهرداری احداث شده و در اختیار شهروندان قرار داده شده است، به عنوان مثال در منطقه ۴۲ متری تبریز سالن چند منظوره‌ای برای رفاه حال شهروندان و ورزشکاران اختصاص داده شده است.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز عملکرد شهرداری در خصوص آماده سازی بستر مناسب برای سلامت جامعه را بسیار خوب ارزیابی کرد و عنوان کرد: شهرداری تبریز در این دوره از خدمت خود چند بوستان بزرگ برای رفاه حال شهروندان ساخته که این بوستان‌ها مجهز به تجهیزات ورزشی است.

صادق زاده اضافه کرد: توسعه ورزش همگانی و اماکن ورزشی از اولویت‌های شهرداری بوده و تاکنون در این امر موفق عمل کرده است.

او گفت: همیشه برای تیمداری در رده‌های قهرمانی حامیانی وجود دارد که حمایت‌های لازم را از تیم‌ها به عمل می‌آورند.

او در خصوص عملکرد اداره کل ورزش و جوانان نیز اظهار کرد: این اداره تعامل خوبی با شهرداری و شورای شهر تبریز دارد و طرح‌هایی را برای توسعه ورزش همگانی ارائه داده که با همکاری شهرداری و شورا اجرایی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز  پارک ائل گولی تبریز را پایگاه مستمر ورزشکاران خواند و یادآوری کرد: در سال‌های اخیر این پارک تبدیل به یک مجموعه بزرگ ورزشی برای شهروندان شده است و این جای بسی امیدواری برای داشتن جامعه‌ای سالم است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.