اعطای ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان البرزی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام البرز گفت: اعطای ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان البرزی باعث شده که رشد ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شاهین رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز با تاکید بر این که طی شش ماه سال جاری با اعطای ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان البرزی رشد ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است گفت: ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد و افراد نیازمند در استان البرز طی شش ماهه اول سال جاری تسهیلات اشتغال و خودکفایی دریافت کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز با اشاره به این که اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از طریق برخی بانک‌های عامل استان و همچنین صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت انجام می‌شود افزود: به منظور مساعدت به مددجویان مجری طرح‌های خودکفایی، امسال دوره بازپرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی اشتغال از ۴۸ ماه به ۸۴ ماه افزایش‌یافته است.

رضایی بابیان این که تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از ممدجویان  غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود گفت: طی این مدت ۱۴۰۰ نفر از متقاضیان اشتغال نیز به مراکز کاریابی استان معرفی شده‌اند.

انتهای پیام / ر. ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.