تجلیل از زنان جانباز چهارمحال و بختیاری

همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، آیین تجلیل از زنان جانباز استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، آیین تجلیل از زنان جانباز استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس و همراهی با همسران و فرزندان خود برای اعزام به جبهه گفت: تعدادی از شیر زنان نیز همپای همسران و فرزندان خود در جبهه و یا پشت جبهه حضور داشتند.


بیشتر بخوانید


او افزود: زنان در طول هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی‌های که انجام می‌دادند و با صبر و ایمانی که داشتند، باعث تقویت روحیه همسران و فرزندان خود برای حضور در جبهه می‌شدند.

طاهری با تاکید بر اینکه شرط موفقیت و پیروزی در برابر دشمنان داشتن ایمان، جهاد و جنگ فی سبیل الله است اضافه کرد: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس از جان و مال و همه دارایی خود گذشتند تا در برابر دشمنان پیروز شوند.

او ادامه داد: جهاد با حرب متفاوت است و ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، در راه خدا جهاد کردند در حالی که در کشور‌های دیگر نیز جنگ‌هایی وجود دارد، اما آن جنگ‌ها، جنگ و جهاد برای حق و نجات انسان و رسیدن به کمال نیست.

طاهری با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند جنگ کارخانه انسان سازی است گفت: شرط موفقیت در جنگ جهاد فی سبیل الله است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.