۷۴ کیلومتر از جاده سرچم در حوزه شهرستان کوثر تجهیز می‌شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۷۴ کیلومتر از جاده سرچم در حوزه شهرستان کوثر از نظر ماشین آلات راهداری تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم الله وثوقی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در مراسم تودیع و معارفه رئیس راهداری شهرستان کوثر با اینکه بیشترین حمل و نقل کالا و مسافر استان در محور اردبیل سرچم و حوزه شهرستان کوثر است گفت: ۷۴ کیلومتر از جاده سرچم در حوزه کوثر است و بخاطر اهمیت فراوان این مسیر در ایام زمستان از نظر ماشین آلات راهداری سال جاری تجهیز خواهد شد.

او بیان کرد: در ۶ ماه گذشته ۵۶ کیلومتر از محور‌های شهرستان کوثر تجدید خط کشی شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل اجرای ۲ هزارو ۵۰۰ مترمکعب لایه زیر اساس در قالب طرح ملی ابرار در راه روستایی الو النکش را یادآور شد و افزود: ۱۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز با حمایت‌های قضائی قلع و قمع شد.

وثوقی تصریح کرد: راهداران پرتلاش شهرستان کوثر وظیفه نگهداری بیش از هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، آسفالته روستائی، شوسه و خاکی را بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان کوثر نیز با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی راهداران در حوزه‌های مختلف به ویژه راه‌های روستایی بر ارتقای ایمنی محورها، افزایش نیروی انسانی و ماشین آلات و هم چنین حل مشکلات راه ارتباطی فیروز تاکید کرد.

در حکمی ازسوی مدیرکل راهداری استان اردبیل، یوسف فریادی به عنوان سرپرست جدید اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر منصوب و از زحمات مهدی آزاد رئیس سابق این اداره قدردانی شد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در این حکم نظارت بر فعالیت‌های امورات راهداری حوزه استحفاظی، نگهداری راهها، حفظ حریم راههــا، خدمت شبانه روزی به مسافران و مردم تاکید کرده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار