اردبیل میزبان مسابقات لیگ دسته دو فوتسال کشور

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: مسابقات لیگ دسته دو فوتسال کشور به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است.

صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: مسابقات لیگ دسته دو فوتسال کشور به میزبانی اردبیل در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزارمی شود ودر این مسابقات ۵ تیم از کشور حضور دارند که شامل تیم‌های الغدیر اردبیل وشهید کیان پارس آباد وآروین قالاماکو واروم آلیاژ اورمیه وعقاب تبریز است

او افزود: این مسابقات با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی بر گزار می‌شود و امروز در روز سوم مسابقات تیم شهید کیان پارس آباد به مصاف آروین قالا ماکو می‌رود و تیم الغدیر اردبیل به مصاف عقاب تبریز می‌رود.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: در روز اول مسابقات بازی‌های روز اول مسابقات تیم آروین قالا ماکو ۲-بر۱ اروم آلیاژ ارومیه راشکست داد و تیم الغدیر اردبیل ۵ بر ۳بر شهیدکیان پارس آباد به پیروزی دست یافت.

نوتاش گفت: در روز دوم مسابقات نیز آروین قالا ماکو ۳ بر ۲ عقاب تبریز را شکست داد و شهیدکیان پارس آباد مقابل اروم آلیاژ ارومیه ۴ بر یک شکست خورد.

او افزود: در جدول این مسابقات آروین قالا ماکو با دو برد و ۶ امتیاز اول، تیم الغدیر اردبیل با یک بازی و یک برد ۳ امتیاز با گل زده بیشتر دوم و اروم آلیاژ ارومیه با دو بازی یک برد و یک باخت سوم و عقاب تبریز با یک بازی و یک باخت چهارم و شهیدکیان پارس آباد با دو بازی و دو باخت در رده پنجم قرار دارد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: مسابقات فوتسال لیگ دسته دو کشوری روز چهارشنبه در اردبیل پیگیری می‌شود و دو تیم برتر این مسابقات به مرحله بعد لیگ دسته دو فوتسال کشور صعود می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.