به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

ارائه خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم در مهاباد

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه مهاباد گفت: امسال ۷۰۰ خدمات پزشکی رایگان به ساکنان مناطق محروم مهاباد ارائه شد.

سرهنگ علی حسینی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: نیمه نخست امسال ۷۰۰ خدمات پزشکی رایگان توسط ۳ تیم بسیج جامعه پزشکی این شهرستان به ساکنان مناطق محروم شهری و روستایی ارائه شد.

این مقام انتظامی افزود: روستائیان در مجموع از خدمات مشاوره مامایی و پزشکی، تزریقات و پانسمان، روش‌های مبارزه با بیماری کرونا بهره‌مند شدند.

حسینی با اشاره به اعزام یک تیم به مناطق روستایی این شهرستان اضافه کرد: این تیم پزشکی همزمان با هفته دفاع مقدس برای ارائه خدمات پزشکی به روستای "آفان" از توابع بخش خلیفان شهرستان مهاباد اعزام شد و به روستائیان ساکن در این روستا و دیگر روستا‌های اطراف آن به طور رایگان از این خدمات بهره‌مند شدند.


بیشتر بخوانید


مسئول بسیج جامعه پزشکی مهاباد اضافه کرد: پارسال نیز ۱۸ تیم بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستا‌های مختلف این شهرستان به بیش از ۳ هزار نفر خدمات بهداشتی درمانی و آموزشی رایگان ارائه کرده بودند.

او توجه نظام به حفظ سلامت و افزایش دسترسی به خدماتی بهداشتی و درمانی را از برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و ادامه داد: اکیپ‌های جامعه پزشکی بسیج به صورت دوره‌ای برای سرکشی و معاینه رایگان روستائیان و عشایر به دورترین مناطق همواره اعزام می‌شوند.

سرهنگ حسینی اذعان کرد: اعضای بسیج جامعه پزشکی بدون در نظر گرفتن شرایط مادی و با هدف کسب رضایت الهی و خدمت به مردم باکیفیت‌ترین خدمات درمانی را به هم‌وطنان خود ارائه می‌دهند.

او خاطرنشان کرد: این طرح در دیگر مناطق شهرستان نیز اجرا خواهد شد، تا به سطح بالاتری از استاندارد‌های بهداشتی و درمانی دست یابیم و در راه خدمت به مردم شهیدپرور شهرستان گامی مؤثر برداشته باشیم.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در دوران دفاع قدس ۷۵۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.