پیامک‌های دریافتی هفتم مهرماه؛

از درخواست همسان سازی حقوق مستمری بگیران تا گلایه از قطع شدن نت موبایل در روزهای کرونایی

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفتم مهرماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفتم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۶۷۸۰....۹۱۲: با عرض سلام خدمت شما مهرماه سال ۹۸ از بنیاد شهید منطقه هشت تهران نامه‌ای به شهرداری منطقه تهران مبنی بر درخواست تغییر نام کوچه‌ای (که به نام هیچ شهیدی نیست) واقع در چهارراه نظام‌آباد (محله زندگی شهید) به نام شهید احد رضوانی ارائه کردیم پس از پیگیری‌های مکرر شهرداری اعلام می‌کند نامه را به شورای شهر تهران ارسال کردیم و ما هیچ‌گونه پیگیری نمی‌توانیم بکنیم از شورای شهر پیگیر باشید شورای شهر رفتیم گفتند ما جوابگوی شما نیستیم شهرداری باید پیگیری کند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید. با تشکر


۳۱۵۸....۹۱۶: دوتا سهام فروختم هیچ خبری از پرداخت پول نیست باید به کجا بریم جواب درست حسابی به ما بدهند خدا می‌داند یک شماره تلفن دادند ولی جوابگو نیستند. ممنون می‌شوم پیگیری کنید. با تشکر


۹۶۲۰....۹۱۴: با سلام احتراما مستمری‌بگیران سه‌ماهه اول ۹۹ چه زمان شامل همسان‌سازی می‌شود با توجه به اینکه هم همسان‌سازی شامل نشده و ازیک‌طرف نیز حقوق کارگران ازجمله حق مسکن و سایر اضافه شده که ما مستمری‌بگیران سال ۹۹ متضرر شده‌ایم خواهشمنداست در این خصوص ما را یاری بفرمایید.


۴۸۸۲....۹۳۵: سلام از شما بزرگواران درخواست می‌کنم تکلیف افرادی که دانشگاه علوم انتظامی امین یک سال پیش ثبت‌نام کردند والان بعد از طی تمام مراحل و قبولی به ما می‌گویند ظرفیت تکمیل شده را روشن کنید.


۷۰۸۹....۹۳۸: چه کسی امانت‌داری تیپاکس را تضمین می‌کند؟ در تاریخ ۱۴ تیرماه ۹۹ از سایت دیجی سا ۵ عدد گوشی برای مغازه‌ام سفارش دادم، فرستنده آدرس دقیق من را نوشته و برایم از طریق تیپاکس ارسال می‌کند، آدرس من استان فارس شهر نورآباد ممسنی بوده، تیپاکس اشتباهی مرسوله را به شهر نورآباد لرستان ارسال می‌کند، در لرستان بسته من را باز می‌کنند و ۲ تا از گوشی‌ها به سرقت می‌رود. علی‌رغم اینکه بسته بازشده بوده تیپاکس لرستان بسته را به نورآباد ممسنی استان فارس ارسال می‌کند من رفتم بسته را تحویل بگیرم ولی دیدم بسته دست‌خورده در حال حاضر قیمت این دو گوشی ده میلیون تومان است خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۳۶۱۲....۹۱۳: سلام وام فرزندان بازنشستگان سال ۹۸ پس چه شد چرا به آنان تعلق نگرفت. خواهش می‌کنم پیگیری کنید. با تشکر


۰۶۹۴....۹۲۲: با سلام از شما خواهشمندیم پیگیر کنکور نظام قدیم در سال ۱۴۰۰ باشید تا عدالت آموزشی برقرار شود. با تشکراز خبرگزارى عالی‌تان


۳۲۷۵....۹۱۲: سلام و صبح‌به‌خیر به همکاران محترمتان. بنده تردد در بزرگراه خلیج‌فارس دارم عوارض رو با برچسب خریداری بانک مسکن پرداخت می‌کنم به تازگی پیامک می‌آید با سرشاخه راهور که اگر ۴۸ ساعت عوارض رو با نرم‌افزار تاب پرداخت نکنید جریمه می‌شوید. لطفاً پیگیری کنید باید چه‌کار کنیم اگر همدیگر رو قبول ندارید ما باید چه‌کار کنیم از چه روشی پرداخت کنیم. چندین مرتبه بنده پرداخت نقدی کردم ولی بازم از برچسب برداشت‌شده خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۶۹۹۱....۹۱۱: با سلام من از شهرستان نوربخش رویان در استان مازندران مزاحم می شوم نت موبایل خط ایرانسل چرا قطع هست در بهترین شرایط خیلی ضعیف است پیش از یک هفته است مشخص نیست چه زمانی وصل می شه حتی مسئولان شهرستان نور پاسخگو نیستند. خواهش می‌کنم در این شرایط کرونایی به داد ما برسید.


۴۸۷۷....۹۳۸: سلام لطفا در مورد قطعی آب در منطقه سنخواست ازجمله روستای قلی از توابع استان خراسان شمالی که ماهاست کسی به آن رسیدگی نمی‌کند گزارش تهیه بفرمایید.


۶۵۵۳....۹۲۱: سلام باشگاه خبرنگاران جوان برادر لطفا پیگیری کنید قیمت رانا پلاس چرا در شرکت ایران‌خودرو به‌شدت گران شده و مردم توان خرید آن را ندارند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۴۷۲۲....۹۱۶: سلام. بچه‌ها مدرسه که نمی‌روند پس این بیمه مدرسه و این هزینه‌ها که از مردم می‌گیرند برای چیست

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ن
۱۶:۰۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
سلام . باتشکر ازپی گیری گزارشات لطفا پیام های ارسالی منعکس و نمایش داده شود باتشکر
آخرین اخبار