کرونا را جدی بگیریم

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت : بیماری ویروسی کرونا همچنان جولان می‌دهد و مبتلایان به این بیماری ویروسی از بین تمامی رده‌های سنی هستند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت : بیماری ویروسی کرونا همچنان جولان می‌دهد و مبتلایان به این بیماری ویروسی از بین تمامی رده‌های سنی هستند از این رو برای مقابله با این بیماری مردم باید همچنان موازین و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و جدی بگیرند.

او گفت : تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون، پرهیز از سفر‌های غیرضروری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و حضور در منزل است.

او افزود: کادر درمان و مدافعان سلامت به طور شبانه روزی نسبت به خدمات دهی به مراجعه کنندگان و بیماران حضور دارند، اما از مردم می‌خواهیم برای یاری دادن به کادر درمان حتما باید مردم توصیه‌های بهداشتی و درمانی را در زندگی خود پیاده کنند و بیرون از منزل از ماسک استفاده کرده و فاصله فیزیکی و اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین افزود: تنها راه مقابله ارتقای سطح آگاهی مردم و رعایت مراقبت‌های بهداشتی از سوی افراد و نیاز است مردم در صورت ابتلا به بیماری‌های سرماخوردگی و آنفلوآنزا در منزل مانده و تا بهبودی کامل استراحت کنند و درصورت تشدید بیماری به مراکز درمانی و پزشک مراجعه کنند.

منصوری افزود: تاکنون طی سه مرحله مردم شهرستان قصرشیرین از طریق سامانه ۴۰۳۰ غربالگری کرونا شده اندکه از ابتدای شیوع این بیماری ویروسی شمار مبتلایان به کرونا تا شنبه پنجم مهرماه در قصرشیرین ۱۲۳ مورد بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار