رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل:

پیگیر مطالبات کادر درمان از وزارت بهداشت هستیم

دکتر جلالی گفت: به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل این قول را می‌دهم که پیگیر مطالبات صنفی کارکنان همه مراکز درمانی بابل باشم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بعد از اطلاع از اعتراض کادر درمان بیمارستان آیت الله روحانی بابل به میزان کم پرداختی کارانه فرودین ماه ۹۹ همراه با معاونین دانشگاه و رئیس بیمارستان آیت الله روحانی از نزدیک با همکاران صحبت کردم.

او با بیان اینکه کادر درمان به پرداخت کم کارانه فروردین ماه امسال اعتراض داشتند، افزود: درآمد بیمارستان‌ها به دلیل شیوع کرونا کاهش پیدا کرده است به همین دلیل مقرر شد پیگیری‌های لازم با وزارت بهداشت برای جبران کسری کارانه انجام شود.

دکتر جلالی گفت: احقاق حقوق همه پرسنل کادر بهداشت و درمان در شرایطی که سراسر کشور درگیر مقابله با اپیدمی کووید ۱۹ است یکی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی بابل بوده که در راه تحقق آن از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: این حق قانونی پرستاران است که با توجه به شیفت‌های فشرده و اضافه کاری کارانه کافی دریافت کنند.

او با بیان اینکه پارسال علاوه بر حقوق کادر درمان، ۲۸ پرداختی دیگر شامل کارانه و اضافه کار پرداخت کردیم، افزود: کادر بهداشت و درمان ماه‌ها است با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه در میدان سخت مبارزه با کرونا مشغول مبارزه هستند و در سطح کلان به پرداخت معوقات آنان نگاه ویژه باید کرد.

دکتر جلالی گفت: برای پیگیری احقاق حق پرسنل دانشگاه علوم پزشکی بابل با مسئولین مربوطه پیگری‌های لازم بار‌ها انجام شد و وزیر بهداشت هم به شدت پیگیر حل این موضوع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل درخواست کادر درمان بیمارستان آیت الله روحانی را صنفی اعلام کرد و افزود: به عنوان رئیس دانشگاه این قول را می‌دهم که مطالبات صنفی کارکنان همه مراکز درمانی بابل را در مسیر درست پیگیری کنم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
پس چرا وعده ایشان در مورد تسویه حساب مطالبات کادر درمان تا پایان سال پ1398در مورد پزشکان خانواده روستایی در استان مازندران اجرایی نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
به جای اینکه بهشون پاداش بدن که جونشون رو گرفتن کف دست و دارن کار می کنن؛ حقوق خودشون رو هم نمیدن! خنده داره! اینا از فردا بگن که نمیریم سرکار. چی کار میخوان بکنن؟ هیچی. تنها قشری که بالاخره اعتراض کردن. اونقدر مظلومن که حتی اعتراض نمی کنن!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
به جای اینکه بهشون پاداش بدن که جونشون رو گرفتن کف دست و دارن کار می کنن؛ حقوق خودشون رو هم نمیدن! خنده داره! اینا از فردا بگن که نمیریم سرکار. چی کار میخوان بکنن؟ هیچی.
آخرین اخبار