واگذاری ۶۲ قطعه زمین در شهرستان قصرشیرین

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : ۶۲ قطعه زمین در این شهرستان برای تامین مسکن ۱۲۴ خانواده معظم شهدا و جانبازان واجد شرایط واگذار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حشمت الله رضایی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : واگذاری ۶۲ قطعه زمین براساس تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب دستور اقدام مشترک ساماندهی تامین مسکن جامعه هدف ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا است.

او از دستگاه‌های اجرایی مرتبط خواست تسریع لازم در واگذاری زمین به خانواد‌های مشمول را انجام دهند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین با اشاره به پروژه ۳۰۰ واحدی مسکن مهر قصرشیرین، افزود: در مرحله اول پروژه مسکن مهر ۱۲۰ خانوار ساکن شدند و بقیه واحد‌ها نیز در حال تحویل به متقاضیان است.

رضایی گفت: مرحله دوم مسکن مهر نیز با ۱۴۰ واحد با پیشرفت ۸۵ درصدی در دست ساخت است و از مرحله دوم این پروژه تاکنون ۵۰ واحد آن تکمیل شده است.

او با اشاره به اینکه در طرح اقدام ملی مسکن تاکنون ۳۷۰ تن در سامانه ثبت نام کرده اند، افزود: شرایط ۱۲۱ نفر احراز شده و این افراد مشمول استفاده از مزایای این طرح شده اند که تاکنون ۲۹ نفر آن‌ها نیز افتتاح حساب کرده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار