مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد؛

کاهش ۷۹ درصدی جابجایی مسافر در ایلام

دلخواه گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۲۵۳ هزار مسافر در ایلام جابه جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۹ درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت : در ۶ ماهه اول امسال ۲۵۳ هزار و ۲۴۸ مسافر در ۵۴ هزار و ۱۷۹ سفر در استان ایلام جابجا شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد سفر ۵۱ درصد و تعداد مسافر ۷۹ درصد کاهش داشته است.

او افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای قبل از حرکت و الزام کارکنان شرکت‌های مسافری، رانندگان و مسافران به استفاده از ماسک از جمله موارد مورد تأکید این اداره کل به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی بوده که مورد توجه فعالان این بخش قرار گرفته است.

دلخواه بیان کرد : بیش از ۱۲۸۰ دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی شامل اتوبوسی، مینی بوسی و سواری بین شهری در استان فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خاطرنشان کرد: در حال حاضر فروش اینترنتی یا حضوری بلیت وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام میشود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.