آتش نشانان سربازانی همیشه آماده

فرماندار قصرشیرین گفت : آتش نشانان سربازانی همیشه آماده برای خدمت رسانی، ایثار و جانفشانی برای مردم در تمامی حوادث هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : رسالت خطیر آتش نشانان در حوادث مختلف و ایثار آن ها، رشادت‌های رزمندگان را در دوران دفاع مقدس تداعی می‌کند از این رو خدمت این افراد عبادت است.

او تلاش‌های کارکنان آتش نشانی قصرشیرین را در این شهرستان مرزی در تمامی حوادث و همچنین همکاری آن‌ها در بحران‌های مختلف و ماموریت‌های محوله شایسته قدردانی بیان کرد.

شهردار قصرشیرین گفت: در ۶ ماه نخست امسال، ۱۰۸ مورد عملیات امدادی توسط آتش نشانی این شهرستان صورت گرفته است.

عباس کرمی افزود: این عملیات‌ها در بخش‌های مختلف از جمله اطفای آتش سوزی در باغ‌ها و مزارع، مراتع و جنگل، واحد‌های مسکونی، امداد جاده‌ای انجام شده است.

او با تبریک فرارسیدن هفتم مهر، روز آتش نشانی و ایمنی، افزود: سامانه ۱۲۵ وتلفن ۴۲۴۲۲۴۴۴با پیش شماره ۰۸۳آتش نشانی قصرشیرین برای اطلاع رسانی سریع شهروندان در مورد آتش سوزی و دیگر حوادثی است که در سطح شهر رخ می‌دهد.

او گفت: هم اکنون سه گروه آتش نشان در سه شیفت با سه دستگاه ماشین آتش نشانی سنگین و ۲ دستگاه پیشرو در مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قصرشیرین به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمت به همشهریان در حوادث و سوانح احتمالی هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار