شناسایی ۷۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با شناسایی ۷۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان طی شبانه‌روز گذشته، مجموع موارد مثبت بستری به ۴ هزار و ۵۰۱ نفر رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی شبانه روز گذشته ۷۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴ هزار و ۵۰۱ نفر رسید.

او با بیان اینکه هم اکنون ۴۳۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته سه هم‌استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده‌اند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۹۹ نفر رسیده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان۱۲ هزارو ۷۷۰ نفر بستری و ۱۱ هزار و ۷۳۹ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۱۱۲ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار