روز آتش نشانی و ایمنی یادآور ایثار و از خودگذشتگی است

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: روز آتش نشانی و ایمنی، ایثار و از خودگذشتگی شیرمردانی را برای ما یادآوری می‌کند که برای حفظ جان مردم دل به آتش می‌زنند.

خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری مراسم رژه ناوگان آتش نشانی به مناسبت گرامیداشت ۷ مهر روز ایمنی و آتش نشانی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل استقرار یگان‌های ایمنی و آتش نشانی گفت: آتش نشانان شیرمردانی از جنس ایثار هستند که برای حفظ جان مردم با از خودگذشتگی دل به آتش می‌زنند.

او با اشاره به مصادف شدن روز آتش نشانی و ایمنی با هفته دفاع مقدس و ارتباط مستقیم ایمنی با توسعه صنعتی افزود: فرهنگ سازی و ارتقای سطح آموزش کارکنان نسبت به رعایت مسائل ایمنی از مهم‌ترین راهکار‌های افزایش ضریب و سطح ایمنی و نیل به بهبود شاخص‌های آن است.

محمدی با بیان اینکه نیروگاه رامین اهواز با شناخت این راهکار‌ها و اجرای اصولی برنامه‌های کاربردی و هدفمند توانسته است ضمن کاهش چشمگیر حوادث ایمنی از بروز حوادث احتمالی متعددی نیز جلوگیری کند، اظهار داشت: به مناسبت روز آتش نشانی، در این مراسم از ۷ نفر از تلاشگران نمونه آتش نشان این نیروگاه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.