موفقیت ماهشهر در گذر از پیک اول کرونا

فرماندار ماهشهر گفت: در پیک اول، شهرستان بندر ماهشهر به لحاظ کنترل شیوع ویروس کووید ۱۹ به موفقیت دست یافت و از موفق ترین شهرستان‌ها در سطح استان بود.

محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی پشتیبانی و تعامل صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، صنعت پتروشیمی منطقه و خیرین در پیک اول، شهرستان به لحاظ کنترل شیوع ویروس کرونا به موفقیت دست یافت و از بهترین شهرستان‌ها در سطح استان بود.

او با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی، طرح فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و حاضر نشدن در مراسم ها، افزود: انتظار می‌رود این تعامل و همدلی و همکاری با همه‌ی بخش‌های درمانی سطح شهرستان ادامه یابد.

شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تخت‌های بستری و امکانات و تجهیزات موجود، خواستار توجه ویژه به این امر شد.

او گفت: ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از حوزه سلامت و تقسیم تخت‌های بیمارستان‌های سطح شهرستان در قالب ۴ سناریوی مختلف، جهت سرویس دهی به بیماران کووید ۱۹، تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.