در بسته حوادث سه شنبه ۸ مهرماه بخوانید؛

دستگیری سارقان طلاجات در کمتر از ۲۴ ساعت در دزفول

حوادث امروز سه شنبه ۸ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۸ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارقان طلاجات در دزفول دستگیر شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع یک فقره زور گیری از یک خانم کهنسال ۸۰ ساله و سرقت طلاجات وی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت هر ۲ سارق زور گیر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: متهمان به بزه انتصابی اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو عدد النگو طلا سرقتی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی دزفول در پایان ضمن اشاره به باز سازی صحنه جرم و دلجویی و تحویل طلاجات سرقتی به مالباخته اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار موقت مرجع قضائی روانه زندان شدند.

دستان سارق منزل در ایذه بسته شد

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهر ایذه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی در این رابطه یک متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند افزود: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۲ فقره سرقت منزل اعتراف کرد و سارق پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در اهواز

 سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ دالوند بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۵ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: ۲ عدد باطری خودرو و ۳ حلقه چرخ زاپاس سرقتی از منزل متهم کشف شد که در پایان، سارق مذکور در تحقیقات به عمل آمده به ۹ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و تاکنون ۲ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.