کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبان مثل همیشه به دنبال مظلوم‌نمایی هستند

دبیرکل حزب سبز گفت: با توجه به اینکه اصلاحات احتمال می‌دهد رغبتی به این جریان در انتخابات ریاست جمهوری آینده وجود نداشته باشد از الان به دنبال این هستند که مظلوم‌نمایی کنند.

حضور موسوی خوئینی‌ها زنگ پایان اصلاحات استحسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احتمال حضور  موسوی خوئینی‌ها بر کرسی ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: حضور احتمالی او در این شورا نشان دهنده وجود بحرانی بسیار جدی در میان اصلاحات است و صحبت‌هایی که سران اصلاحات درباره بحران‌های داخلی و هویتی درون اصلاحات مطرح می‌کنند در اینجا خود را به وضوح نشان می‌دهد، زیرا تا به حال اجماعی درباره حضور او درمیان اصلاح‌طلبان صورت نگرفته است.

او ادامه  داد: هرچقدر درون اصلاحات درباره خاتمی اجماع وجود دارد درباره موسوی خوئینی‌ها اجماعی وجود ندارد؛ همچنین با توجه به وضعیتی که او در ساختار سیاسی کشور داشته و سوالاتی که در این باره وجود دارد بعید است که اجماعی درباره او صورت بگیرد.

کنعانی مقدم  افزود: علاوه بر این؛ اقدامات او در گذشته نظیر اتفاقات لانه جاسوسی، پرونده‌های او در سازمان حج و زیارت و سایر اقدامات به نظر می‌رسد که موسوی خوئینی‌ها آخرین تیر در ترکش جریان اصلاحات است، به این معنا که اصلاحات دیگر کسی را نداشته و برای همین سراغ او رفته است.


بیشتر بخوانید

آیا مرد خاکستری، پدرخوانده جدید اصلاح‌طلبان می‌شود؟


دبیرکل حزب سبز با اشاره به نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها به مقام معظم رهبری،گفت: با توجه به نامه‌ای که او برای رهبری نوشت و مسائلی که در آن مطرح کرد به نظر می‌رسد که او از همان ابتدا خط درگیری با نظام را دنبال می‌کرده است. 

فعال اصولگرا بیان کرد: بعید می‌دانم که او به عنوان یک جریان سیاسی بخواهد تعامل با نظام را دنبال کند، بلکه حضور او بیشتر به یک شبه اقدام اپوزیسیونی شباهت دارد تا کسی که بخواهد وارد مسائل سیاسی و جناحی شود؛ به نظرم او زنگ پایان اصلاحات است و وقتی که این زنگ زده شود یعنی ما به آخر خط رسیدیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: مواضع موسوی خوئینی‌ها نسبت به انقلاب و رهبری؛ موضعی کاملا تقابلی است و با توجه به اینکه اصلاحات احتمال می‌دهد رغبتی به این جریان در انتخابات ریاست جمهوری آینده وجود نداشته باشد از الان به دنبال این هستند که با زیر سوال بردن انتخابات مظلوم نمایی کنند؛ موضوعی که هم به ضرر خود این جریان سیاسی است و هم به ضرر انتخابات آینده ریاست جمهوری.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار