حمایت کمیته امداد خراسان شمالی از ۱۱۴ دانشجو و دانش آموز نخبه خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۱۱۴ دانشجو و دانش آموز نخبه بی بضاعت تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه ۹۰ نفر از نخبگان مددجوی شناسایی شده این نهاد دانش‌آموز و ۲۴ نفر دانشجو هستند گفت : این افراد در بخش‌های علمی، تحصیلی، ورزشی، فرهنگی، قرآنی و ثبت اختراع شناسایی و تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

او  با بیان اینکه تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض در اختیار نخبگان مددجو قرار می‌گیرد گفت : اعطای تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض، پرداخت‌های تشویقی از جمله خدماتی است که کمیته امداد اعطا می‌کند.


بیشتر بخوانید 


او  با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و توجه ویژه به جوان مؤمن و انقلابی افزود: این نهاد در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت‌های نیکوکاران حمایت‌های تحصیلی ویژه‌ای را از دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت ترتیب دهد.

او از دانش آموزان و دانشجویان نخبه تحت حمایت این نهاد به عنوان ظرفیتی در آبادانی کشور نام برد و گفت: حمایت از این افراد به عنوان یک اولویت در دستورکار این نهاد قرار دارد به طوری که سالیانه شهریه دانشجویان و کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به تحت پوشش بودن ۸۰۰ دانشجو کم بضاعت در استان گفت: در سال تحصیلی گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به منظور شهریه دانشجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

الهی راد تعداد دانش آموزان نیازمند استان را نیز ۱۳ هزار نفر اعلام کرد و افزود: امید است با همکاری خیران و نیکوکاران بیش از گذشته مشکلات تحصیلی این افراد مرتفع شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان داشت: به زودی، به تمامی دانش آموزان تحت پوششی که باید در کنکور سراسری شرکت کنند، تبلت ایرانی همراه با سیم کارت و اینترنت رایگان داده می‌شود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.