مطهری در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت:

رزم‌حسینی درباره اتهام فسادش شفاف‌سازی کند

نماینده گرمسار گفت: رزم‌حسینی باید درباره ارتباطات کاذب و اتهام‌های فسادش در حضور نمایندگان شفاف‌سازی کند.

رزم‌حسینی درباره اتهام فسادش شفاف‌سازی کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت علیرضا رزم‌حسینی گفت: مجلس انقلابی که مقام معظم رهبری در باره این دوره فرمودند صفتی نیست که به هر دوره از مجلس داده باشند بلکه این صفت مسئولیت ما را در قبال حاکمیت و مردم دو چندان کرده است.

وی افزود:‌ امروز وزیر پیشنهادی صمت توسط رئیس‌جمهوری که خودش را مخفی کرده و به هیچ وجه در انظار عمومی حاضر نمی‌شود و حتی برای دومین بار در مجلس یازدهم برای تعیین تکلیف وزارت صمت که وزیر پیشنهادی خودش است حضور پیدا نمی‌کند، جای تاسف دارد.

نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: مردم دیگر به روحانی سر سوزنی اعتماد ندارند چه برسد به وزیر پیشنهادی او که در دو دهه خارج از کشور بوده است.

مطهری گفت: برخی افراد پشت پرده انتصاب رزم‌حسینی در جایگاه وزیر صمت هستند که اگر من بخواهم آن را بیان کنم تعجب می‌کنید. این در حالی است که ملاقات‌هایی از سوی افراد فاسد کنار رزم‌حسینی با برخی مسئولان و نمایندگان مجلس که به تعداد انگشتان است صورت گرفته که جای تعجب دارد.

وی افزود:‌ آقای رزم‌حسینی شما چگونه می‌خواهید مسئولیت بگیرید در حالی که ادعا کرده‌اید که محل زندگی‌تان در کانادا بوده و حتی دو دهه در کانادا بوده‌اید و خانواده‌تان در این کشور زندگی می‌کنند؛ شما چرا به ایران آمده و دم از نظام و مردم می‌زنید؟

 نماینده مردم گرمسار در مجلس بیان کرد: رئیس جمهور هیچ حرمتی برای مجلس و نمایندگان قائل نشده است و سوالی پیش می‌آید که چگونه رئیس مجلس و رئیس دستگاه قضا در شرایط کرونایی در بین مردم حضور می‌یابند، اما رئیس جمهور حتی در مجلس هم حاضر نمی‌شود که باید بگویم کرونا بهانه است.

مطهری تصریح کرد: رزم حسینی باید ارتباط خود با برخی از افراد فاسد را شفاف سازی کند و بنده معتقدم افرادی تعمداً بحث دو تابعیتی بودن وزیر پیشنهادی صمت را منتشر کردند تا افکار نمایندگان از فساد‌های اقتصادی رزم حسینی غافل شود.

نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: سوال دیگر این است که چرا خانواده رزم حسینی در کانادا هستند و خود او در ایران است؟ یکی دیگر از مطالب این است که رزم حسینی چقدر حقوق گرفته است که می‌تواند با خانواده اش به کانادا برود. ما حتی به شاه عبدالعظیم هم نمی‌توانیم برویم.

وی افزود: رزم حسینی باید درباره اتهام فساد اقتصادی شفاف سازی کند و برخلاف دروغ‌هایی که این روز‌ها گفته، وی اوایل دهه ۸۰ با مافیای معدن کرمان شراکت داشته و مدارک آن هم موجود است. وی به همراه برادران خود شرکت‌های تو در توی معدنی را تشکیل داده است و باید در این زمینه پاسخگو باشد.

مطهری با بیان اینکه نهاد‌های امنیتی باید رصد کنند که رزم حسینی چه شرکت‌هایی را به همراه اطرافیان خود راه اندازی کرده است، اظهار کرد: وی در برهه‌ای واردات ماشین سنگین داشته است و کسی که به واردات چشم دوخته چگونه می‌تواند مشکلات وزارت صمت را در مدت باقیمانده از عمر دولت حل کند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس با بیان اینکه بنده به روح برادر شهیدم قسم می‌خورم که از دیروز لیدر «رزم حسینی» ۶ بار با بنده صحبت کرد پیشنهاد داد تا صحن مجلس علیه او صحبت نکنم، گفت: سوال پیش می‌آید که آیا وزارت صمت در این ۷ سال گره‌ای از مشکلات مردم باز کرده است که انتظار دارید رزم حسینی با این مفاسد، گره مردم را بگشاید؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار