مدیر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان؛

ضعف پست‌های مختلف را با جذب چند بازیکن جدید برطرف می‌کنیم

علی شجاعی گفت: قطعاً با جذب چند بازیکن جدید ضعف پست‌های مختلف را برطرف می‌کنیم؛ البته هنوز توافقات قطعی نشده و نمی‌توانیم از بازیکنی نام ببریم.

علی شجاعی مدیر جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در مورد شرایط آماده سازی ذوب آهن برای حضور در لیگ بیستم فوتبال باشگاه‌های کشور عنوان کرد: دور جدید تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن با هدایت رحمان رضایی از هفته گذشته آغاز شد؛ بعد از گذراندن تمرینات بدنسازی، بازی‌های تدارکاتی مقابل تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی را در دستور کار داریم تا با قدرت بیشتر در لیگ برتر شرکت کنیم و نتایج بسیار خوبی را به‌دست آوریم.

او به جذب چند بازیکن برای تقویت تیم اشاره و اظهار کرد: قطعاً با جذب چند بازیکن جدید ضعف پست‌های مختلف را برطرف می‌کنیم؛ البته هنوز توافقات قطعی نشده و نمی‌توانیم از بازیکنی نام ببریم.

مدیر تیم فوتبال ذوب آهن در مورد جایگزینیِ بازیکنان جدا شده از تیم بیان کرد: باشگاه در نقل و انتقالات محمد قریشی و عبدالله حسینی را در پست دفاع وسط، مهرداد قنبری در دفاع چپ، شهاب گردان را به عنوان دروازبان و میلاد جهانی را در پست هافبک به خدمت گرفته است و با بازیکنان مدنظر سرمربی باشگاه نیز مذاکره می‌کنیم، همچنین وحید محمدزاده فصل آینده نیز در ذوب آهن حضور دارد و هادی محمدی در صورت توافق ماندگار می‌شود.

او در خصوص سرمربیگری رحمان رضایی اظهار کرد: رحمان رضایی سابقه مربیگری در کنار سرمربیان لیگ برتر را دارد و باتوجه به تجربه حضور در تیم ملی ایران و فوتبال ایتالیا می‌تواند شروع خوبی برای دوران سرمربیگری خود داشته باشد و نتایج خوبی همراه ذوب آهن به‌دست بیاورد. علاوه بر اینکه اعتماد به سرمربیان جوان مانند رضایی، نویدکیا و نامجومطلق، باعث شروع کار آن‌ها و پیشرفت فوتبال ایران می‌شود و می‌توانند عملکرد مناسبی از خود به جای بگذارند.

شجاعی در پایان ضمن ابراز امیدواری در خصوص وضعیت ذوب آهن گفت: امیدواریم ذوب آهن، با ارائه بازی‌های زیبا و تیمی به روز‌های اوج حضور خود در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برگردد و مانند قبل حریفان از صف‌آرایی با این تیم به خصوص در ورزشگاه فولادشهر، خود را از پیش بازنده بدانند.
 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.