ویس کرمی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت:

مجلس یازدهم با هیچکس معامله نمی‌کند/ ایران در چند استان خلاصه نمی‌شود

نماینده خرم آباد گفت: مجلس یازدهم بر سر یک خودروی معمولی ایرانی که به دلیل بی تدبیری دولت به یک رویا تبدیل شده، با هیچکس از جمله خودروسازان معامله نمی‌کند.

مجلس یازدهم با هیچکس معامله نمی‌کند/ ایران در چند استان خلاصه نمی‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد ویس کرمی، نماینده مردم خرم آباد در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت : تحصیلات شما در حد لیسانس است و برازنده کشوری با این حجم از افراد تحصیل کرده نیست که ناخدایی را به کسی بسپارد که به علم روز و پژوهش تسلط ندارد.

وی افزود: آیا دلبستگی شما به بخش خصوصی و فعالیت شما در واردات خودرو‌های سنگین به شما اجازه داوری در میان منافع مردم مظلوم ایران و غول‌های واردکننده را می‌دهد؟ گویا قصد دارید با مدیران فعلی کار کنید، با این وضعیت باید فاتحه صنعت لرستان را بخوانیم.

ویس کرمی بیان کرد: برنامه شما را در حد برنامه کسی که در حیطه صنعت استخوان خرد کرده باشد، نمی‌دانم و در اشراف شما نسبت به جزئیات آن تردید دارم،  عدم تجربه کاری شما در حیطه کار دولتی ما را نسبت به کشیده شدن امکانات کشور به نقاطی خاص نگران می‌کند.

وی افزود:گمان می‌کنم این مجلس به شما رأی اعتماد می‌دهد، اما بدانید ایران به چند استان خلاصه نمی‌شود، مردم لرستان حق زیادی به گردن شما دارند و خواستار تحول اساسی در مدیریت استان هستند، در غیر این صورت به آنها ظلم کرده‌اید.

ویس کرمی بیان کرد: توضیح دهید آیا صحت دارد دختر شما شهروند کانادا و در برخی از شرکت‌های اقماری به عنوان هیئت مدیره دارای سمت است؟

نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اگر مجلس به شما رأی اعتماد دهد، از باب رعایت مصلحت است، ادامه داد: مجلس یازدهم دغدغه حل مشکل صنعت، معیشت، بازار و خصوصاً بازار خودرو را دارد. غیبت رئیس جمهور را نیز حمل بر شرمندگی از مردم و نمایندگان می‌کنم و خرده‌ای به وی نمی‌گیریم، هر چند خلاف قانون اساسی عمل کرده است و درخصوص شما به دیده عدل و انصاف عمل می‌کنیم.

وی تصریح کرد: کسانی که مجلس را به کوتاه آمدن در برابر شرکت‌های خودروساز متهم می‌کنند، این مجلس را نشناخته‌اند و دشمنان انقلاب آرزوی ناکامی آن را به گور می‌برند.

ویس کرمی گفت: خون مقدس سردار شهید حاج قاسم که به وسعت جهان هستی رنگین است را در این امور جزئی هزینه نکنید و برای اثبات یا رد خودتان به چنین خونی متوسل نشوید که خون شهید لغزنده است و زمین می‌خورید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار