مدیرعامل بانک کشاورزی مطرح کرد؛

هوشمندسازی بخش کشاورزی از طریق فین تک‌ها

خدارحمی گفت:با بهره گیری از شرکت‌های فین تک،می توانیم ابعاد خدمات را گسترش دهیم و امکانات بیشتری برای مشتریان بانک فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگاربانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،روح الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در دومین جشنواره فین تک بانک کشاورزی اظهار کرد: در سال گذشته تمرکز ویژه‌ای بر روی فین تک‌ها، هوشمند سازی و ارتقا فناوری در بخش کشاورزی داشتیم.

وی ادامه داد: با ارتقا فناوری در بخش های مالی، توسعه کسب و کار‌ها و استارتاپ‌ها در تکمیل زنجیره ارائه خدمات بانکی گام‌های بلندی برداشتیم.

این مقام مسئول بیان کرد: هدف ما شناسایی و توسعه بیشتر پتانسیل‌ و ظرفیت‌های کشور است و در این مسیر اقدامات خودمان را نیز توسعه داده ایم.

خدارحمی تصریح کرد: در زمینه ارائه خدمات پرداخت پیشرفت‌هایی داشتیم، اما لازم است با بهره گیری از شرکت‌های فین تک، ابعاد خدمات را گسترش دهیم و امکانات بیشتری برای مشتریان بانک فراهم کنیم.

وی ادامه داد:به دنبال این هستیم که هزینه‌های موجود را از طریق کاهش مراجعات و تراکنش‌های حضوری کاهش دهیم. همچنین کاهش هزینه‌های اجتماعی منجر به آزاد شدن وقت مشتریان خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه درحال حاضر بانک در کشاورزی بیش از ۷۵ درصد از تراکنش‌ها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود، گفت: در حال حرکت به سمتی هستیم که شعبه های بانک کارکرد جدیدی از ارائه خدمات بانک پیدا کنند. همچنین حمایت اصلی ما از بخش کشاورزی است و درصدد هستیم با استفاده از فناوری‌های جدید علی الخصوص اینترنت اشیا و تحلیل و پردازش ابری به رونق کشاورزی کمک کنیم.

خدارحمی بیان کرد: در پروژه‌هایی مانند احداث گلخانه و پرورش ماهی در قفس سعی داریم از فناوری‌های جدید استفاده کنیم. همچنین سال گذشته برای اولین بار اولین تسهیلات برای کاربرد پهباد در فعالیت‌های کشاورزی پرداخت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار