دادستان چناران خبر داد؛

بازداشت ۵ نفر از پیمانکاران شرکت گاز چناران به اتهام رشوه‌گیری+جوابیه شرکت گاز

دادستان چناران گفت: ۵ نفر از نیرو‌های شرکت گاز چناران به جرم دریافت مبالغی نامشروع دستگیر و بازداشت شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباسعلی نظرجانی دادستان چناران گفت: ۵ نفر از نیرو‌های شرکت گاز شهرستان چناران به جرم دریافت مبالغی نامشروع و گزارش‌های خلاف واقع دستگیر و بازداشت شده‌اند.

او با اشاره به اینکه دستگیرشدگان از نیرو‌های مختلف از جمله کنتورخان، نیروی پیمانکاری، قراردادی گازبان و انباردار مرتبط با شرکت گاز بوده‌اند، افزود: این افراد متخلف گزارش خلاف واقع به مدیریت اداره خود از کنتور‌های تخریب شده را اعلام کرده‌اند که باید علیه این افراد اعلام جرم شود و آن‌ها به دستگاه قضایی معرفی شوند، آن‌ها در قبال دریافت مبالغی از شهروند متخلف با تنظیم گزارش خلاف واقع به طور رایگان اقدام به نصب کنتور می‌کردند.

بیشتر بخوانید


دادستان چناران ادامه داد: این افراد ضمن جمع‌آوری اموال نامشروع به بیت‌المال هم ضربه می‌زدند که دستگاه قضا براساس حقوق عامه که این روز‌ها جزء مطالبات جدی مردم از دستگاه قضا بوده، این بازداشت‌ها صورت گرفته است.

همچنین در روز‌های گذشته در پی تخلفات مالی در شهرداری چناران، دو تن از مسئولین شهرداری به اتهام سوء استفاده‌های مالی، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی و مشارکت در اختلاس از وجوه دولتی با صدور قرار تامین وثیقه بازداشت شدند.
 
 
در پی این امر شرکت گاز خراسان رضوی  جوابیه ای منتشر کرد:

خیر اندیش سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی  گفت: افرادخاطی هیچگونه رابطه استخدامی با شرکت گاز ندارند.

او افزود: پيرو انتشار مطالبی در برخی از رسانه های کشور با موضوع صدور دستور بازداشت عوامل پيمانكاری به همت مقام محترم قضايی  چناران، ضمن تشكر از دادستان محترم، به استحضار مي‌رساند، حسب گزارشات واصله به اداره گاز شهرستان چناران در سال ۱۳۹۸ مبنیبر اخذ وجوهي به صورت خودسرانه و غيرقانونی از تعدادي از مشتركين محترم، شركت گاز استان نسبت به طرح شكايت از نامبردگان در مراجع محترم قضايي اقدام كه هم اكنون پرونده متشكله مطرح و در مراحل قانونی می باشد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: نامبردگان هيچگونه رابطه استخدامی با شركت گاز نداشته و از نفرات تحت امر پيمانكاران بوده و مجموع مبالغ غيرقانونی دريافت شده توسط آنان، يك ميليون و ششصد و پنجاه هزار تومان است.

منبع: تسنیم
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.