افتتاح ۴۰ واحد مسکونی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش در همدان

فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از افتتاح ۴۰ واحد مسکونی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش در این استان خبر داد.

افتتاح ۴۰ واحد مسکونی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر آریان فر، فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در آئین افتتاح مجتمع ۱۱۴ واحدی کوی شهید قهرمان همدان گفت: خانواده بزرگ کارکنان نیروی زمینی قدردان تلاش فرمانده نیروی زمینی ارتش هستند.

او با اشاره به افتتاح ۴۰ هزار واحد مسکونی در استان‌ها برای کارکنان نیروی زمینی ارتش گفت: از دغدغه فرمانده نیروی زمینی ارتش به منظور حل مشکل مسکن کارکنان بسیار سپاسگزاریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه به منظور ارتقای معیشت ارتش نیروی زمینی در دو دو حوزه کار انجام داده که هم منزل شخصی و هم منازل ساختمانی است افزود: این مهم فرصت شغلی را برای مردم منطقه فراهم کرده است.

آریان فر با بیان اینکه با توجه به تحریم ظالمانه دشمن، تمام توان خود را برای تأمین مسکن نیرو‌ها و کارمنان خود گرفته‌ایم گفت: خانه دار کردن مستاجرین کار مهمی بوده است که دست فرمانده نیروی زمینی ارتش را می‌بوسم که در این زمینه ورود کردند.

او با اشاره به اینکه ایشان ۴۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار قرار دادند که در استان‌ها افتتاح می‌شود ادامه داد: در استان همدان زمین‌هایی واگذار شده تا خانه‌هایی ساخته شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قدردان تمام زحمات هستیم افزود: به لطف خداوند فرمانده‌ای داریم که تمام زوایای چالشی نیروی زمینی را مدیریت می‌کنند از جمله رفع مشکلات درمانی و مسکن را در دستور کار قرار داده‌اند که قدردان هستیم.

امیر نورخدا شاکرمی، فرمانده تیپ زرهی ۳۱۶ شهید قهرمان نیز اظهار کرد: به منظور بهبود معیشت کارکنان نیروی زمینی ارتش برای اولین بار با صدرو فرمان فرمانده کل قوا پروژه احداث ۱۱۴ واحدی اجرایی شد.

او با بیان اینکه امروز ۷۲ واحد از این طرح افتتاح خواهد شد گفت: از حسن توجه و حمایت بی‌دریغ فرمانده نیروی زمینی ارتش که باعث دلگرمی کارکنان و توجه به مشکلات آن‌ها بوده، قدردان هستم.

فرمانده تیپ زرهی ۳۱۶ شهید قهرمان همدان با اشاره به اینکه از کسانی که به منظور بهره‌برداری طرح همکاری داشتند قدردان هستم افزود: امید است سربازان و خدمتگزاران شایسته برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم و گام‌های موثر در راستای وظیفه برداریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.