ثبت نام ۲۰ موکب زنجان در سامانه موکب داران

مسئول کمیته جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: تا امروز تعداد۲۰ موکب از زنجان در سامانه موکب داران ثبت نام کرده که مجوز فعالیت برای ۱۲موکب صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بابایی مسئول کمیته جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: با توجه به شرایط خاص اربعین امسال و عدم امکان اعزام موکب‌ها به کشور عراق جهت پذیرایی از زائرین اربعین به دلیل  شیوع ویروس کرونا، خادمین موکب‌های اربعین عشق و ارادت خود به حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) را در قالب‌های مختلف به نمایش می‌گذارند.

بابایی افزود: موکب سلامت (ارائه خدمات بهداشتی در کنار محل‌های برگزاری مراسمات اربعین)، موکب مهربانی (لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و کمک به نیازمندان)، موکب عاطفه‌ها (کمک به دانش آموزان نیازمند)، موکب حرم ساز (جمع آوری نذورات و کمک‌های مردمی برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات) از جمله این اقدامات هستند.

او با بیان اینکه تا امروز تعداد۲۰ موکب از استان زنجان در سامانه موکب داران ثبت نام کرده اند که مجوز فعالیت ۱۲ موکب صادر شده و مابقی موکب ها نیز در حال طی مراحل صدور مجوز می‌باشند.
 
بابایی گفت: از موکب‌های ثبت نام شده تعداد ۳ موکب ویژه بانوان می‌باشد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.