بعد از گذشت ۱۰ سال از آغاز طرح؛

اجرای طرح کنارگذر اسدآباد ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون عمرانی فرماندار اسدآباد گفت: کنارگذر اسدآباد فروردین سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

لیلا امیدی, معاون عمرانی فرماندار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه از کنارگذر اسدآباد به عنوان یکی از طرح های مهم دیار سیدجمال تاکنون و علیرغم وعده های چندباره به طور کامل بهره برداری نشده است,افزود:این طرح مهم به طول ۱۴کیلومتر از سال۸۹ شروع شده و تاکنون ۹۸٪ پیشرفت فیزیکی داشته است.

او ادامه داد:طبق گفته پیمانکار مشکلات کوچکی در این طرح وجود دارد که مانع بهره برداری از آن در شرایط فعلی است اما کلیت موضوع به اتمام رسیده و طرح تا فروردین ۱۴۰۰ آماده بهره برداری اسـت.

معاون عمرانی فرمانداراسدآباد بیان کرد:موارد ایمنی مربوط به پلیس راه نیز همانند اشرافیت،ارتفاع دیواره از کنارگذر وغیره در طی جلساتی برطرف شده است.

امیدی با بیان اینکه برای اتمام کنار گذر اسدآباد۳۰میلیاردتومان دیگر نیاز است،ادامه داد: آسفالت ریزی طرح تا این هفته تمام می شود و روفوژ میانی مسیر تردد نیز انجام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه در مراحل پایانی کار هستیم و طرح تا موعد اعلام شده آماده بهره برداری خواهد شد تصریح کرد:درباره مسیرهای فرعی و مشکل آبگرفتگی این مسیرها را هم به پیمانکار منعکس کرده ایم و جزو برنامه است که مشکل آبگرفتگی فرعی ها هم برطرف شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.