معرفی ۳۳۰ واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات به بانک

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۳۳۰ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش ۶۶۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ضمن بیان اینکه در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۹ در استان تاکنون ۳۳۰ واحد در بخش صنعت و کشاورزی به بانک‌های عامل معرفی شدند،گفت: ۶۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به این واحد‌های متقاضی پرداخت می‌شود.

او بابیان اینکه از این تعداد، ۱۴۹ طرح مبلغ ۱۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند، افزود: ۱۸۰ طرح در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری به‌منظور دریافت ۳۱۷ میلیارد تومان تسهیلات در بانک‌ها در دست بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه طی سال گذشته ۲۰۰ واحد در بخش صمت و ۴۱۸ واحد در بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید ۹۸ به بانک‌های عامل معرفی شدند، بیان کرد: پرداخت ۲۰ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در دستور کار است.

تشنه دل با اشاره به اینکه از این تعداد ۳۶۸ طرح مبلغ ۱۲ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال تسهیلات تاکنون دریافت کردند، اظهار داشت: ۲۵۰ طرح به‌منظور دریافت ۸ هزار و ۵۶۳ میلیارد ریال تسهیلات در بانک‌ها در دست بررسی است.

او بابیان اینکه طی بازرسی‌های انجام‌شده از هفت واحد تولیدی که تسهیلات از بانک‌های عامل دریافت کردند، ۴۸ نفر اشتغال جدید در این واحد‌ها ایجادشده است، گفت: در بخش تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ نیز ۵۷ واحد تولیدی مبلغ سه هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: این در حالی است که ۱۴۴ میلیارد ریال از سقف سهمیه استان نیز در بخش تسهیلات بند الف افزایش‌یافته است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.