طرح جدید پیش فروش سایپا آغاز شد

گروه خودرو سازی سایپا دور جدید پیش فروش محصولات خود را در مهر ۹۹ آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گروه خودرو سازی سایپا دور جدید پیش فروش ۵ محصول خود را در مهر ۹۹ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰ آغاز کرد.

ساینا دنده‌ای با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۱ میلیون ریال، تیبا ۲ با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۹ میلیون ریال، تیبا صندوقدار با مبلغ پیش پرداخت ۳۵۶ میلیون ریال، سایپا ۱۵۱ با مبلغ پیش پرداخت ۳۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و کوییک R با مبلغ ۵۰۷ میلیون ریال در این طرح پیش فروش خواهند شد.

طرح جدید پیش فروش سایپا آغاز شد

متقاضیان از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۷/۹ می‌توانند به مدت ۳ روز به صورت شبانه روزی با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا اقدام به پیش خرید کنند.

 متقاضیانی که ازخردادماه سال جاری تا کنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

شرایط عمومی بخشنامه:

۱-محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد. (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو است.)

۲-حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم هستند.

۳-امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

۴-متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.

۵-امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نیست.

۶-متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.ضمن باطل شدن ثبت نام، تا ۱ سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.

۷-شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شباکه در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

۸-شماره تلفن همراه اعلام شده می‌بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

۹-کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری می بایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.

۱۱-در صورتیکه مشتری حداکثر ۱ ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد؛ لذا در مراجعه مشتریان به نمایندگی‌های مجاز گروه خودرو سازی سایپا، پیمایش (کارکرد) حداقل ۱۱۱۱ کیلومتر خودرو الزامی است.

۱۱-ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.

 ۱۲-منتخبین خرید خودرو در طرح‌های فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه سایپا و ایران خودرو، امکان شرکت در این طرح پیش فروش را نخواهند داشت.

۱۳-چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص شود اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه است، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد شد.

۱۴-در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استاندارد‌های اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو شود و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه مربوطه صادر خواهد شد.

۱۵-انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۱۶-با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.

۱۷-با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌شود:

۱۷-۱-در صورتی که مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات بوده و شهر تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت، مغایرت داشته باشد می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات لازم را انجام دهد.

۱۷-۲-در صورتی که مشتری دارای اطلاعات در سامانه شماره گذاری باشد:

الف) در صورتیکه اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری هیچگونه تغییری نداشته باشد، نیاز به اقدام خاصی نیست.

ب) در صورتیکه اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری تغییر کرده باشد، می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصلاح اطلاعات خوداقدامات لازم را انجام دهد.

۱۸-درصورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

شرایط اختصاصی بخشنامه:

۱-پیش فروش مذکور با قیمت غیر قطعی بوده و هیچگونه مبلغی بعنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی اخذ نمی شود.

۲-درصورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودرو‌های تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت سنجی اطلاعات ثبت شده وبا حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.

۳-ظرفیت ثبت نام در روش پیش فروش فوق متناسب با برنامه تولیدگروه خودروسازی سایپا است.

۴-فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف ۱ روزپس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.

 ۵-پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف ۳۲ ساعت نسبت به واریز وجه علی الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.

۶-در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.

۷-در روش‌های پیش فروش، قیمت نهایی خودرو‌ها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد.

۸-در زمان صدور دعوتنامه، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌شود و سندخودرو بمدت یکسال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند، باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می شود.

۹-امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ عنوان میسر نیست. بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می‌شود.

۱۱-رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگ‌های قابل عرضه، انتخاب خواهد شد.

۱۱-امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن برای خودرو‌ها بصورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ آن در زمان پرداخت مابه التفاوت از مشتریان اخذ می‌شود.

 ۵-پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین میبایست ظرف ۳۲ ساعت نسبت به واریز وجه علی الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.۶

-در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.

۷-در روش‌های پیش فروش، قیمت نهایی خودرو‌ها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذخواهد شد.

۸-در زمان صدور دعوتنامه، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌شود و سندخودرو بمدت یکس ال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند، باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می شود.

۹-امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ عنوان میسر نیست. بدیهی است پس از مدت یکسالو تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می‌شود.

۱۱-رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگ‌های قابل عرضه، انتخاب خواهد شد.

۱۱-امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن برای خودرو‌ها بصورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ آن در زمان پرداخت مابه التفاوت از مشتری آن اخذ می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۰۰:۲۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
بیچاره شیرین،،،بیچاره فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۴:۴۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
کسی میدونه چطور میشه شماره همراه رو ویرایش کرد؟آخه اونی که ثبت شده به اسم خودم نیست و قبولش نمیکنن حتی اگه اسمم دربیاد.و اینکه میرم تو ویرایش پروفایل و در نهایت قسمت خرید خودرو سایت٫همه قسمتا قابل ویرایشن به جز شماره همراه.چکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
خفت و خاری تا کی مردم؟!
بخدا چند ماه کسی ازشون نخره ماشیناشون رو دستشون میمونن مجبورن نصف قیمت الان بدن
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۳:۳۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
یکسال قبل پول را بریزیم به شرکت سایپا و ایران خودرو
و ایشان هم به خوبی از پول ما استفاده بکنند
سال دیگه هم خودرو را با قیمت روز بدهند به ما
اگر واردات خودرو را آسانتر بکنند هیچ یک از خودروهای داخلی به فروش نخواهد رفت
تا کی میخواهند بازار خودرو را به صورت انحصاری در دست خودروسازان داخلی نگه دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
اون ماشینها که سالهای قبل ثبت نام کردند را هنوز ندادن
Iran (Islamic Republic of)
علی نوری
۱۰:۰۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
من پورشه سوار میشم ایناچین هستند مردم همخودروی بی کیفیت دوست دارن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۳۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
سلام
کی میخواین آدم بیشین بابا ماشین نخرید
اصلان ایران خودرو و سایپا نمی خوایم دولت پشت ما مردم فقیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۷:۲۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
اگر کسی ساده است که بدون آنکه قیمت نهایی مشخص نباشه در طولانی مدت پول خود را بخواباند
Kuwait
ناشناس
۰۶:۴۵ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
مردم پیش خرید نکنید کلاهبرداریه بعد از چند ماه دوباره گرونش میکنند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۶:۰۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
باسلام با اینهمه فروش چرا سهام سایپا روز بروز متر میشود.خدا از نوعیکه هی گفت بروید تو بورس نگذرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۹ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
تبریک! هموطن عزیز! شما دیگر مجبور نیستید خودروی خارجی با تعرفه ۴ برابر وارد کنید! شما برنده ی یکدستگاه خودروی کوئیک شده اید! حالا علی الحساب ۵۰ میلیون تومن به حساب ما واریز کنید و یکسال هم دندان روی جگر بگذارید تا جیبهایمان پر از پول شود! بعدش شاید یک فکری به حال مشکلتان کردیم!
Iran (Islamic Republic of)
....
۰۲:۰۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
بابامسلمونا نخرید نخرید نخرید نکنین اینجوری باخودتون این رونخرید
Iran (Islamic Republic of)
وااااوییییلاااا
۰۱:۰۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
برید بخرید ،من نمیدونم همه میگن از گرسنگی داریم میمیریم این هارو کی میخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
فروش فوق العاده تحویل۳ماهه مهر ماه چی شد پس نکنه مسئولان هنوز خوابن به این پیش فروش یکساله نمیشه اعتماد کرد چون موقع تحویل خودرو قیمت بروز بدی تا اون موقع هم قیمت رفته بالا ثابت نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
دزدی شاخ و دم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
مملکت تو فساد قرق شده خدایا خودت ب دادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
از ماست که برماست .
Iran (Islamic Republic of)
Ft
۲۳:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
همش پیش فروش چرا فروش فوری نمیزارید اخه
Iran (Islamic Republic of)
یوزار
۲۳:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بخدا فقط و فقط تحریم این دو خودروساز میتونه پوزشون رو به خاک بماله تماااااااام
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۲۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
پیش فروش فقط فیلمه تولیدات سهم رانت های خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
هیچ جای دنیا ن کسی اینجوری خودرو فروخته ن کسی خریده
این فقط و فقط وفقط تو ایران داره اتفاق میفته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
دلم برای مردمم میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
داغدیده
۲۳:۰۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
تورو به قرآن نخرید.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
خدا لعنتتون کنه وسلام...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
خدا لعنتتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۳۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
۱۵ شهریور پیش فروش گذاشته بودن با موعد تحویل مهر.آبان.آذر۱۴۰۰
اونوقت الان پیش فروش گذاشتن با تحویل تیر مرداد شهریور ۱۴۰۰
یعنی کسی که زودتر ثبت نام کرده دیرتر خودرو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۲:۲۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
وقتی سایپا هنوز خودرو های تحویل 6 ماه پیش رو نداده و تاخیر داره چرا اجازه پیش فروش داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
من سال 85 ماشین خریدم و الان می خوام از نمایندگی بخرم ولی مجوز ندارم طبق این شروط. بخدا برای مصرف خودمه نه برای سود کردن. چرا اجازه نمیدن؟؟؟ تا کی اینجوریه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۱۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
واقعا ما ملت بدبختی هستیم از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
قرار بود فروش فوری بزارین تحویل ۹۰ روزه چیشد به این زودی فراموش کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
خود تحریمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
چرا قیمت دلار طلا الکی بالامیره چرا مابایدحسرت نداشته هامون بخوریم طلای ونزوئلا پس چه شد
Iran (Islamic Republic of)
بهزاز
۲۰:۵۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بابا مردم چرا پولتونو به جیب خودرو سازان که محصولات بی کیفیت با قیمت بالا میریزین
Iran (Islamic Republic of)
خوزستان
۲۰:۵۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
ولا دارن پولتون میگیرن برای کسری بودجه کشور چرا این همه کلک دولت باز هم دارین گول میخورین حقتونه بخدا ماشین ندارم ولی ثبت نام نکردم چون کلک تو کارسونه اگه راست میگن این همه ماشین هست چرا وارد بازار نمیکنن تا قیمت به تعادل برسه فک کنم سال ۱۵۰۰ پیش فروش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ahin
۲۰:۳۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
با این اوضاع دوچرخه هم نمی تونیم بخریم ماشین که بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
سلام ما دفعه پیش تو رزرویا اسمم در اومد پولم جور نشد الان دوباره میتونم ثبت نام کنم ایا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
مردم حقشونه..اینجور تحقیرشوند.بخدامردم چندماه نخرند اینهاکه نمیتونندصادرکنند باقیمت پایین میارند اردم در به مشتری تحویل میدهند.شمارابخدا به خودتان ارزش قائل شوید.ثبت نام نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آخر سایپا که خودرو های قبلی اش را تحویل نداده چرا مسعولان به آن اجازه فروش می دهند. آخه ما که در کشوری هستیم که همه از عدالت حرف می زنند چرا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
post
۱۹:۵۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
زن بخوام بگیریم این قدر شرایط و بند نداشت
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
اقا یه سوال موقع پیش پرداخت که نصف قیمت کل ماشین رو پرداخت میکنیم آمدیم یه سال دیگه به قیمت روز با افزایش قیمت روبرو بشه ایا افزایش شامل نصف قیمت ماشین رو باید پرداخت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۹:۳۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
من ایران خودرو ثبت‌نام کردن اسمم در نیامد بعدسایپا ثبت‌نام کردم باز اسمم در نیامد بعداز حدود یکماه از ایران خودرو پیام امد که شما تو قرعه کشی رزو چهارم اسمتان در امده پول واریز کردم دیدم دوسال دیگر میدهند بعد از دوهفته از سایپا پیام امید که اسمتان در امده تحویل یکساله است حالا باتوجه به اینکه ماشین ندارم گفتم ایران خودرو انصراف بدهم میگویند اگر انصراف بدی تا دوسال حق شرکت در قرعه کشی نداری الان مجبورم تا دوسال دیگر صبر کنم اینهم نحوه قرعه کشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
ایا این خبر واقعیت داره که ایران خودرو و سایپا قرار نیست تو چند ماه بعد فروش فوق العاده بزاره یا شایعس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
به شیوه بابا پنج علی بخونید((بنزززززهههه)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
چرا وقتی جلوی واردات خودرو گرفته شد همه هجوم بردین واسه خرید ارابه مرگ به صف شدین خلایق هرچه لایق نخرین ببینین این دو خودروساز ساز از کجا میتونن اینهمه پول بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
مگر قرار نبود تا عید هر دوهفته یکبار فروش تحویل سه ماهه بزارن چیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
قرار بود فروش فوری با تحویل 3 ماهه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
این چه حرف بدیه میزنی فروش فوری فقط ماله مجلسی هاست تو که کجلسی نیستی ادمای عادی فقط تحویل یکسال بعد شایدم دوسال بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
قیمت بازار را خودشون عمدا گرون میکنن تا مردم به سمت خرید کارخونه روی بیاورند ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
قيمت سه ماهه سوم سايپا چرا اعلام نميشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
از ماست که برماست آخه مثل اینکه خیلی عجله داری
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۷:۱۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
سلام
شمارا بخدا پیگیری کنید اول ماشین ما که یکسال از تحویلش گذشته را بدن بعد فروش بزنن
مردم الکی پول ندید من یکسال هست منتظر ماشینم
Iran (Islamic Republic of)
بيداد
۱۷:۰۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بیچاره مردم که باید التماس این ابوغراضه ها رو بکنن
Iran (Islamic Republic of)
اا
۱۷:۰۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بیچاره مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
فروش فوری ایران خودرو مهر چی شد دروغ بودنکنه...
Iran (Islamic Republic of)
ساینا آپشنال
۱۷:۰۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
ماشین های تکمیل وجه شده بدهید
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۶:۲۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
یک ماه قبل پیش فروش داشتن موعد تحویلش مهر وآبان۱۴۰۰ والان پیش دارن برای شهریور۱۴۰۰ یعنی یکماه زودترازقبلی آیا این ناعادلانه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
در جای دنیا چنین فروشی هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
قبلی ها رو تحویل بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
تنها یک جمله!
میمیریم میمیریم ذلت نمیپذیریم!
هر کسی شرکت بکنه حقشه که چند ماه هم اضافه تر منتظر بمونه و با قیمت 5برابر بهش بدن!
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۱۵:۲۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
طرح پیش فروش دارید خب به من چه .... وقتی پولی نیست ماشین میخام چیکار
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۵:۱۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
کسی که یه پراید با 20 سال عمر و بسیار داغون داره که پلاکش فعاله چطور باید ثبت نام کنه برا ماشین؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
شرایطای متفاوت بذارین شایدجوونا.بخوان ماشینی بخرن باهاش امرارمعاش کنن..ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بجای این متن طولانی لینکشو میذاشتین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
اونجا هم باید می رفتی می خونی لطف بهت نیومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
واقعا قوانینش نهایت سوءاستفاده از خریداران هست. بخاطر اینکه تحویل خودرو چند روز از یکسال کمتر است هیچ سودی به خریدار تعلق نمی گیرد. در ضمن زمان واریز وجه تنها 32 ساعت نوشته شده درحالیکه حداقل باید 72 ساعت باشه.
Iran (Islamic Republic of)
علی معنوی
۱۴:۵۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
خنجر زدین با این ماشیناتون شما هم
Iran (Islamic Republic of)
بوشهری
۱۴:۵۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
سلام علیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
علیک.خب بعدش؟که چی؟
Iran (Islamic Republic of)
Sasan
۱۴:۴۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
کسی که میخواد الان اینطور ماشین بخره تا سال دیگه هیچی از پولش نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۴۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آره هر روز ثبت نام کنید پول مردم بگیرید و بعد تحویلش ظهور امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۴۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آره هر روز ثبت نام کنید پول مردم بگیرید و بعد تحویلش ظهور امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
اگه ورود ماشین آزاد بود یعنی پیش فروش میکردی کسی ثبت نام نمیکرد
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگ
۱۴:۳۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
یعنی مسخره ترین چیزی که یه انسان میتونه ازش محروم باشه اینه که واسه داشتن ماشین داغونی مثل پراید باید یکسال صبر کنه کنی پیش پراخت بده و اخرش هم به قیمت روز بخره ظلم پایدار نخواهد ماند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یاسر
۱۴:۲۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
یعنی برای یه ماشین ۱۸ ماده و تبصره عمومی و ۸ ماده اختصاصی گذاشتید با قیمت غیر قطعی تحویل نامعلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
:) مردم را مسخره نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
این شرایط چیه گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
یکی از بستگانم دو تا ماشین دارد. و الان دو تا 207 از ایران خودرو در قرعه کشی برنده شده. بعد اینجا کلی قانون و تبصره می گید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آدم حرصش میگیره وقتی هر نوع اخباری در مورد خودرو میشنوی
ی نگاه به سایت خودروسازی هایی مث تویوتا و نیسان بندازید، اصلا به دلار۳۰ تومن حساب کنید، دو تا مقایسه انجام بدید، یکی با کیفیت و خودروهای داخلی، و یکی با قیمت ریالی همون خودروها داخل ایران
اونجاست که از خودت میپرسی آخه چرا؟
شرکت فورد آخرین مدل خودروهاشو اقساط ۸۴ ماهه بدون سود میده به مشتری، وام پیش پرداختشم خودش از اعتبار شرکت میده
آخه چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۵۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
ماشین در کار نیس ارزونی در کار نیس
آخرین اخبار