تکمیل پروژه قطار شهری آرزوی شهروندان

رئیس شورای شهر کرمانشاه، تکمیل پروژه قطار شهری را آرزوی شهروندان دانست و گفت : قرار است در سال ۹۹ مبلغ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ طیب حیدری رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت : اعتبارات خوبی را برای قطار شهری پیش‌بینی کردیم و براساس وعده‌های دولت قرار است هزار میلیارد تومان جذب کنیم و علاوه بر آن شهرداری هم مبلغی را برای تکمیل این پروژه در نظر می‌گیرد.

او گفت : بخشی از این اعتبار عمرانی و بخشی هم در قالب اوراق مشارکتی است که بازپرداخت ۵۰ درصد از آن را دولت و ۵۰ درصد را هم شهرداری بر عهده می‌گیرد.

او هدف شورای شهر و شهرداری را ایجاد رضایتمندی در شهروندان دانست و افزود: هدف ما این است تا پایان شورای شهر پنجم این وعده محقق شود و اگر نشد امیدواریم در دور بعد انجام شود.

حیدری اولویت کاری شورای شهر در سال پایانی را تکمیل و پیگیری طرح‌های نیمه‌تمام شهری دانست و گفت: علاوه بر پیگیری قطار شهری، تقاطع غیرهمسطح میدان امام در سال ۹۹ به اتمام می‌رسد و بعد از آن تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه شروع می‌شود.

رئیس شورای شهر کرمانشاه، پروژه تله کابین را هم یکی دیگر از آرزو‌های مردم کرمانشاه عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه هم به خوبی در حال پیشرفت است که تا پایان سال ۹۹ بخشی از آن به اتمام می‌رسد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار