افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان در زنجان

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه تعدادشرکت‌های دانش بنیان در استان زنجان در حال افزایش است،گفت:برای واگذاری زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان، با حضور استاندار زنجان تصمیماتی اخذ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: سیر تحولی استان زنجان در حوزه فناوری و نو آوری مناسب است و اکوسیستم در زنجان در حال پیاده سازی است. 

 او افزود: تعدادشرکت‌های دانش بنیان در استان زنجان در حال افزایش است و فقط وضعیت خود پارک علم و فناوری زنجان به عنوان نقطه ضعف محسوب می‌شود، با این حال برای واگذاری زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان و وضعیت خود پارک با حضور استاندار زنجان تصمیماتی اخذ خواهد شد تا وضعیت بهبود یابد.

او ادامه داد: استان زنجان و دانشگاه‌های زنجان برای بهره مندی از حوزه‌های فناوری، نو آوری و استارت آپ‌ها به جد در تلاشند.

ستاری گفت:در حال حاضر در کشور ۵ هزار و ۳۰۰ شرکت دانش بنیان در حال فعالیت هستند و توسعه شرکت‌ها به شکل منحنی توانی در حال رشد است.

او افزود: فروش محصولات دانش‌بنیان پارسال به ۱۲۰ هزار میلیارد تومان رسید و دولت و قوه قضاییه به جد پیگیر مشکلات شرکت‌های دانش بنیان هستند و آینده خوبی برای این شرکت‌ها پیش بینی می‌شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.