«فاتحه‌ای برای پاپ»‌ در بازار نشر عرضه شد

کتاب «فاتحه‌ای برای پاپ» اثر فریبا حاج دایی از سوی انتشارات «آسمون و ریسمون» منتشر و در بازار نشر عرضه شد.

فریبا حاج دایی نویسنده، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب جدیدش گفت: کتاب جدیدم با عنوان «فاتحه‌ای برای پاپ» مانند داستان‌های دیگرم درونمایه‌ای اجتماعی دارد. این کتاب در انتشارات «آسمون و ریسمون» منتشر شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: شیوه نگارشم در کتاب «فاتحه‌ای برای پاپ» به صورت خطی و یکسان نیست و در آن با رفت و برگشت‌های زمانی مواجه هستیم. این کتاب ابتدا در فصل بهار با تیراژ هزار نسخه منتشر شده بود، اما به دلیل شیوع کرونا ناشر از پخش آن خودداری کرد. با فرا رسیدن فصل پاییز دیدیم، میزان شیوع کرونا بیشتر شد. برای همین ما هم مانند سایر مردم جامعه یاد گرفتیم با بیماری کرونا زندگی کنیم. از این رو کتاب از روز یکشنبه در کتابفروشی‌ها پخش شد و تاکنون بازخورد خوبی داشته است.

این نویسنده درباره دیگر آثارش اظهار کرد: دو رمان در دست نگارش دارم؛ یکی از آن‌ها چندین سال است که به مرحله انتشار و اخذ مجوز نرسیده است. رمان مانند داستان کوتاه نیست. باید برای انتخاب کلمات آن دقت کرد تا هم منظور نویسنده به مخاطب منتقل و هم آن عرفی که در جامعه وجود دارد، در نگارش رعایت شود.

حاج دایی بیان کرد: مجموعه داستان دیگری هم در دست نگارش دادم. داستان‌های این مجموعه هم درباره محیط پیرامونم است؛ چون نسبت به محیط پیرامونم بی تفاوت نیستم سعی می‌کنم آنچه را هست در داستان هایم درونی کنم تا از این طریق جهان داستانی خودم را بسازم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار