اخبار تأیید نشده از درگذشت امیر کویت در آمریکا+ تصاویر

منابع خبری از درگذشت شیخ صباح احمد جابر الصباح، امیر کویت در آمریکا خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برخی منابع کویتی امروز سه شنبه اعلام کردند برخی اخبار تأیید نشده از مرگ «شیخ صباح احمد جابر الصباح» در آمریکا در سن ۹۱ سالگی خبر می‌دهند.

بر اساس این گزارش، حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی از درگذشت شیخ صباح احمد جابر الصباح خبر دادند. همچنین «ترکی الحمد» از نویسندگان سعودی در حساب توییتری خود نوشت: لا حول و لا قوة الا بالله، انا لله و انا الیه راجعون. خداوند شیخ صباح احمد جابر الصباح را رحمت کند و او را بیامرزد و در بهشت فراخش جای دهد. در این وضعیت سخت، برای مردم کویت و ملت این کشور امنیت و شکوفایی را آرزومندم. آنچه داده می‌شود و آنچه گرفته می‌شود از آن خداست. سپاس خداوند در تمامی احوال و جاودگانگی از آن خداست.

اخبار تأیید نشده از درگذشت امیر کویت در آمریکا

این توییت ترکی الحمد، پس از آن منتشر شد که «دکتر عبدالله المدنی» استاد روابط بین الملل در دانشگاه بحرین در حساب توییتری خود نوشت: من از یک منبع موثق در دولت کویت مطلع شدم که امیر شیخ صباح احمد جابر الصباح در ساعت ۴ صبح به رحمت خدا رفته است. بزودی این مسأله به شکل رسمی اعلام می‌شود. خداوند شیخ صباح را رحمت کند و او را در بهشت جای دهد. تسلیت می‌گوییم و همدردی ما برای دولت دوست کویت.

اخبار تأیید نشده از درگذشت امیر کویت در آمریکا

همچنین، جهاد العبید، وبلاگ نویس سعودی در حساب توییتری خود نوشت: اخبار رسیده حاکی از آن است که امیر کویت به رحمت خدا رفته است.

اخبار تأیید نشده از درگذشت امیر کویت در آمریکا

برخی منابع در توییتر نیز اعلام کردند رئیس پارلمان کویت و اعضای پارلمان جلسه عادی خود را ترک کرده و خبر‌ها از رفتن آن‌ها به کاخ «بیان» برای دیدار با ولیعهد است. اخباری در خصوص وضعیت امیر کویت در جریان است.

یکی دیگر از کاربران با انتشار تصاویری در حساب توییتری خود نوشت: «شماری از خاندان حاکم در کویت، عبارت‌های تسلیت را با همدیگر رد و بدل می‌کنند که از جمله آن‌ها «شیخ دعیج الخلیفه الصباح» (نوه امیر کویت)، فهد نایف جابر (رئیس جمعیت کویت) و شذی الصباح (مدیر عامل آموزش و توسعه شغلی در شرکت نفت کویت) هستند؛ مسأله‌ای که شایعات در خصوص «شیخ صباح احمد جابر الصباح» بیشتر می‌کند. این‌ها در سایه آن است دیوان پادشاهی نیز در پاسخ به این مسأله تعلل دارد و همین مسأله سبب سقوط بورس کویت شده است.

اخبار تأیید نشده از درگذشت امیر کویت در آمریکا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار