ظرفیت های شبکه ریلی در جابجایی مرسولات پستی مورد بررسی و تبادل و نظر قرار گرفت

مدیر کل پست ومدیرکل راه‌آهن استان اصفهان در راستای استفاده پست استان از شبکه ریلی و ظرفیت‌های موجود راه آهن استان اصفهان در جابجایی مرسولات پستی دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به منظور توسعه شبکه حمل و نقل پستی و استفاده از ظرفیت شبکه ریلی کشورهمزمان با ۶ مهر ۹۹ جلسه‌ای با حضور باقری مدیر کل پست و سادات حسینی مدیر کل راه آهن استان اصفهان برگزار و ظرفیت‌های موجود شبکه ریلی و راه کار‌های بهره برداری از این ظرفیت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

باقری در این دیدار با اشاره به راه اندازی هاب‌های منطقه‌ای در کشور در راستای افزایش سرعت سیر مرسولات و همچنین ایجاد هاب منطقه مرکزی کشور در اصفهان حجم مبادله روزانه مرسولات در مرکز تجزیه مبادلات استان اصفهان را حدود ۱۰۰ تن بیان نمود او افزود در حال و حاضر رهسپاری کلیه مرسولات از طریق زیر ساخت حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام است که با توسعه همکاری‌ها با راه آهن و استفاده از شبکه ریلی کشور شاهد ارایه خدمات ارزشمندی به مشتریان خواهیم بود.

سادات حسینی مدیر کل راه آهن استان اصفهان نیز از رویکرد‌های جدید پستی مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های ریلی استقبال و ضمن تشریح ظرفیت‌های موجود راه آهن در حمل و نقل بار بر توسعه این همکاری‌ها تاکید نمود.

استقرار دفتر پست در ایستگاه راه آهن اصفهان از دیگر مباحث مطروحه در جلسه بود که مقرر شد پس از برگزاری جلسات فنی و کارشناسی در هفته جاری تفاهم نامه همکاری منعقد و عملیاتی گردد.

در این جلسه رضایت معاون فنی و رشیدی رئیس اداره تجزیه و مبادلات پست استان اصفهان نیز حضور داشتند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.