انتقال تجهیزات نظامی روسیه به ارمنستان واقعیت ندارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، ادعای انتقال تجهیزات نظامی روسیه به ارمنستان از طریق پایانه نوردوز این استان را غیرواقعی خواند و گفت: چنین چیزی به هیچ وجه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیار راستگو معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در یکی دو روز گذشته عده‌ای با انتشار تصاویر و فیلم در فضای مجازی، مدعی شده اند که تجهیزات نظامی روسیه سوار بر کامیون‌های کاماز از طریق مرز‌های آذربایجان شرقی به ارمنستان ارسال می‌شوند، اما واقعیت این است که این خودرو‌ها فاقد هر گونه تجهیزات نظامی هستند.

او افزود: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، مربوط به کامیون‌هایی است که ارمنستان از روسیه خریداری کرده و از طریق ایران ترانزیت می‌شود، اما باز هم تاکید می‌کنم که آن‌ها فاقد هر گونه تجهیزات نظامی هستند.

او ادامه داد: با این وجود برای جلوگیری از بروز هر گونه سوء تفاهم یا سوء استفاده احتمالی، در زمان حاضر خروج کامیون‌های روسی از پایانه نودروز به سمت ارمنستان متوقف شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: کامیون‌ها در مرز نوردوز دپو شده اند تا پس از انجام بررسی‌های لازم و دقیق، تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.