دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با فروش گوشی تلفن همراه

رئیس پلیس فتا البرز از دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی که اقدام به تبلیغ فروش گوشی تلفن همراه از شهروندان کرده بود، خبر داد.

دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با فروش گوشی تلفن همراهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ  محمد اقبالی، رئیس پلیس فتا البرز گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر این که یک صفحه اینستاگرامی با تبلیغ فروش گوشی تلفن همراه ، از  ۲ نفر از شهروندان مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال در ازای ارسال پستی موبایل دریافت کرده و پس از واریز وجه توسط مالباختگان، دیگر پاسخگوی آن ها نبوده ، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا البرز افزود : ماموران در اقدام اول حساب مقصد وجوه مالباختگان را مسدود و با انجام اقدامات پلیسی و فنی موفق به شناسایی متهم در یکی از استان های مرکزی کشور شدند.

سرهنگ اقبالی گفت : متهم ابتدا منکر انجام هرگونه کلاهبرداری اینترنتی بود اما با مشاهده مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲ فقره کلاهبرداری با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی فروش گوشی موبایل اقرار کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا البرز گفت: کاربران در صورت خرید اینترنتی در نظر داشته باشند که حتما از از سایت های معتبر استفاده کرده و فریب پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی را نخورند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.